AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Akuratt nå har jeg dopet meg ned på smertestillende men vanligvis får jeg vondt i ryggen av ingen ting er som om noe i korsryggen glir ut. Hver kveld må jeg legge meg på magen og knekke korsryggen på plass . Det kommer en krafig knekke lyd før alt er greit . Men i dag når jeg gjorde det fikk jeg følelsen av en klump som ikke gled inn klarer ikke og knekke ryggen igjenn og det svir og brenner ved korsryggen kjennes det ut som .. Når jeg tar der føles korsryggen Hoven og veskefull. Ikke noe blå mele eller tegn til hevelse selv om jeg kjenner en slags hevelse . Noen som har noen tips råd til hva jeg skal gjøre ? Er bare 18 så er ikke så gammel .Anonymous poster hash: 39390...50c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Helt klart et muskulært problem. Gå til fastlegen med problemet, og få henvisning til fysioterapeut. Evt oppsøk naprapat for å få hjelp. Lykke til Anonymous poster hash: 5536f...39a
Kreps1 Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Få profesjonell hjelp. Gå en liten tur i ulendt terreng (feks i skogen) på dagen hvis du klarer det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå