Gjest miora Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg skal til tannlegen om noen dager, men har vondt i halsen, er tett i nesa og ørene. Kanskje et dumt spørsmål, men er det vanlig å dra til tannlegen om man er litt syk? Med tanke på å smitte dem, at det kanskje ikke er så delikat i halsen osv.
Sillicious Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Om du hoster mye er det vanskelig da.. men når jeg har vært forkjølet uten hoste har det gått bra De bruker jo hansker og munnbind :D
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har ligget i tannlegestolen med noe som lignet dødsinfluensa, hvertfall føltes det som det. Eneste tannlegen reagerte på var om jeg var i stand til å holde munnen åpen så lenge uten å hoste meg i hel, det gikk så vidt. Jeg måtte få trukket visdomstanna mi, det gjorde så vondt at jeg trodde jeg skulle miste vettet. Samtidig slo bedøvelsen inn superfort, tannlegen mente det var fordi jeg var så sjuk og ble.. ja, dopa ganske fort. Anonymous poster hash: dbe82...a76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå