Gå til innhold

KG og "50-talls kvinner"...

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella
Skrevet

Kan ikke unngå å legge merke til:

1 )Kvinner her inne vil ha mann, barn og et bra hus

2) Kvinner her inne gjør seg underdaning mannen i en datingfase. "Vil han ha meg/hvorfor ringer han ikke/tror dere han liker meg selv om han ligget med 60 kvinner det siste året?"

3) Interiør og pynt er en hobby

4) Vaske klær på 90 grader. Blande kjøkkenkluter og truser! Æsj!!!

5) Kvinner her inne virker blåst for andre impulser enn barn og hjem

6) Og har man fått dette barnet, så skal det iallefall ikke utsettes for passiv røyking fra naboen to hus bortenfor

7) Kvinner her inne er hjelpesløse når de ikke er i et forhold

Og kan skyte inn med og si at dette gjelder ikke alle. Men det er en tendens, ja.

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Gjest Citronella
Skrevet

8) Dette voldsomme og usunne kroppsfokuset for å tekkes det andre kjønn

• Liker 10
Gjest Vampen
Skrevet (endret)

I motsetning til den typiske 2014-kvinnen, som:

- drømmer om å bo alene i et dårlig hus

- klubber menn i hodet og drar dem etter håret til det dårlige huset sitt for kopulering, med kondom.

- sitter på gulvet og glor i en vegg, mens hun søker etter kurs i fallskjermhopping.

- bruker truser som kjøkkenklut og vasker tøyet sitt i springen.

- er opptatt av alt annet enn barn og hjem, og nyter sporadisk jakt på 50-tallskvinner.

- blåser røyk i ansiktet til tilfeldige barn.

- går ikke inn i forhold, fordi hun er for opptatt med å skifte hjul og hogge trær, samtidig.

- driter i hvordan hun ser ut, og gror skog på beina, samler navlelo og jobber hardt for å få kroppen til å forfalle, i håp om å skremme bort det andre kjønn.

Endret av Vampen
  • Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

1 )Kvinner her inne vil ha mann, barn og et bra hus

2) Kvinner her inne gjør seg underdaning mannen i en datingfase. "Vil han ha meg/hvorfor ringer han ikke/tror dere han liker meg selv om han ligget med 60 kvinner det siste året?"

3) Interiør og pynt er en hobby

4) Vaske klær på 90 grader. Blande kjøkkenkluter og truser! Æsj!!!

5) Kvinner her inne virker blåst for andre impulser enn barn og hjem

6) Og har man fått dette barnet, så skal det iallefall ikke utsettes for passiv røyking fra naboen to hus bortenfor

7) Kvinner her inne er hjelpesløse når de ikke er i et forhold

Og kan skyte inn med og si at dette gjelder ikke alle. Men det er en tendens, ja.

Word! Skjønner ikke damer som er så usikre på seg selv at de må ha en mann. Glad jeg ikke er sånn, ass..

Anonymous poster hash: 22f80...e67

• Liker 5
Gjest Citronella
Skrevet

- drømmer om å bo alene i et dårlig hus

- klubber menn i hodet og drar dem etter håret til det dårlige huset sitt for kopulering, med kondom.

- sitter på gulvet og glor i en vegg, mens hun søker etter kurs i fallskjermhopping.

- bruker truser som kjøkkenklut og vasker tøyet sitt i springen.

- er opptatt av alt annet enn barn og hjem, og nyter sporadisk jakt på 50-tallskvinner.

- blåser røyk i ansiktet til tilfeldige barn.

- går ikke inn i forhold, fordi hun er for opptatt med å skifte hjul og hogge trær, samtidig.

- driter i hvordan hun ser ut, og gror skog på beina, samler navlelo og jobber hardt for å få kroppen til å forfalle, i håp om å skremme bort det andre kjønn.

Finnes det mange kvinner som denne da, søta. ;)

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Var det et spørsmål?

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Var det et spørsmål?

Ja

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis de er lykkelige og føler at livet er meningsfullt, hvorfor skal vi bry oss?

• Liker 4
Gjest Vampen
Skrevet

Ja

Ok, for det så ut som en påstand.

Jeg tipper 2014-kvinne-problematikken er ca like stor som dine 50-talls kvinner er i flertall.

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Ok, for det så ut som en påstand.

Jeg tipper 2014-kvinne-problematikken er ca like stor som dine 50-talls kvinner er i flertall.

Flott! Jeg liker en debatt

Gjest Citronella
Skrevet

Flott! Jeg liker en debatt

Men de kvinnene du beskriver har jeg til gode å se og møte, Vampen.

• Liker 5
Skrevet

1 )Kvinner her inne vil ha mann, barn og et bra hus Neitakk

2) Kvinner her inne gjør seg underdaning mannen i en datingfase. "Vil han ha meg/hvorfor ringer han ikke/tror dere han liker meg selv om han ligget med 60 kvinner det siste året?" No, not me.

3) Interiør og pynt er en hobby Ja, ser ikke no galt med det?

4) Vaske klær på 90 grader. Blande kjøkkenkluter og truser! Æsj!!! Det funker! Om du ikke vil vaske på 90 grader, helt ok for meg..

5) Kvinner her inne virker blåst for andre impulser enn barn og hjem Oooo, for en generalisering................

6) Og har man fått dette barnet, så skal det iallefall ikke utsettes for passiv røyking fra naboen to hus bortenfor Det problemet kan jeg forstå, for det er ikke alle som tåler stuer fulle av grå røyk..

7) Kvinner her inne er hjelpesløse når de ikke er i et forhold Haha, den var god, og jammen langt unna sannheten..

8) Dette voldsomme og usunne kroppsfokuset for å tekkes det andre kjønn Nei, sånn er det i ulike aldersgrupper, og slik har det alltid vært.

- drømmer om å bo alene i et dårlig hus Bo alene ja! Det er digg, men ikke i et dårlig hus, leilighet er bedre.

- klubber menn i hodet og drar dem etter håret til det dårlige huset sitt for kopulering, med kondom. Hvilken gammel steinalderfilm har du sett på?

- sitter på gulvet og glor i en vegg, mens hun søker etter kurs i fallskjermhopping. Trodde alle googlet sånt jeg..

- bruker truser som kjøkkenklut og vasker tøyet sitt i springen. Nei, og ja :fnise:

- er opptatt av alt annet enn barn og hjem, og nyter sporadisk jakt på 50-tallskvinner. Det må være en kg bruker.....

- blåser røyk i ansiktet til tilfeldige barn. Heldigvis ikke meg :)

- går ikke inn i forhold, fordi hun er for opptatt med å skifte hjul og hogge trær, samtidig. Heller ikke meg..

- driter i hvordan hun ser ut, og gror skog på beina, samler navlelo og jobber hardt for å få kroppen til å forfalle, i håp om å skremme bort det andre kjønn. Å faen.... :laugh:

Dette var et forsøk på å svare slike typiske tråder som har dukket opp tidligere med påstander om det ene og det andre.. :fnise:

Hurra for 2014 sier nå jeg. Frihet! :blomst:

Gjest Hyssingen
Skrevet

Lite gjør meg mere pissed off på KG enn dette. Er det mulig.

• Liker 12
Skrevet

Men de kvinnene du beskriver har jeg til gode å se og møte, Vampen.

Hva med å åpne dine smale øyne litt mer?

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Hvis de er lykkelige og føler at livet er meningsfullt, hvorfor skal vi bry oss?

Ok. Men kvinnene på 1700-tallet og deromkring var sikkert lykkelige og følte det meningsfyllt å føde barn og bake brød. Fordi de hadde ingen rettigheter, og var umyndiggjorte i kraft av sitt kjønn.

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Lite gjør meg mere pissed off på KG enn dette. Er det mulig.

Hva da? Jeg liker Vampen! Derfor jeg sier hun er Søta ;) Så ikke bli så sint og sur

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Ok. Men kvinnene på 1700-tallet og deromkring var sikkert lykkelige og følte det meningsfyllt å føde barn og bake brød. Fordi de hadde ingen rettigheter, og var umyndiggjorte i kraft av sitt kjønn.

Men hva er egentlig galt med å være opptatt av hus og hjem og barna sine? I dag har vi jo heldigvis et valg, så jeg vil tro at disse kvinnene har valgt dette livet helt selv og trives med det, Ser ikke problemet jeg da,

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg Citronella!

Virker som veldig mange damer i parforhold og med barn er usikre og misfornøyde, ja. Tror mange som lever slik er misunnelige på friheten til de damer som lever og bor alene eller på en annen måte enn disse " kjernefamiliekvinnene " gjør. Er vel livredde for å være annerledes og kanskje blir fordømt av sine " vellykkede " venninner, svigerinner og mødre.

Mange som sikkert føler de sitter fast og bare venter til barna blir større så de kan skille seg og begynne på nytt. Vil tro det finnes en hel del som har det sånn.En helt ærlig sak å føle det sånn, men ikke noe man vil snakke så høyt om ? Er fullt forståelig, det. Men jeg misunner ikke " vellykkede kjernefamiliekvinner " deres liv.Nyter min frihet!

Anonymous poster hash: ac5a1...ab6
  • Liker 4
Gjest Citronella
Skrevet

Hva med å åpne dine smale øyne litt mer?

Ok. Jeg vet jeg la ut en sort/hvitt betraktning. Og kanskje yppe til en saklig diskusjon?

Skrevet

Ok. Jeg vet jeg la ut en sort/hvitt betraktning. Og kanskje yppe til en saklig diskusjon?

Livet består av flere faser, og i hver fase lærer enhver kvinne, mann, barn noe om seg selv og andre. Slik er livet. Mens noen er lykkelige på en måte, er andre lykkelige på en annen måte, og likedan med ulykkelighet. Alt går i faser, og alt skal erfares.

Derfor er slike forsøk på diskusjoner helt bak mål fordi det bare vitner om en manglende innsikt i menneskeliv og erfaringer.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...