Gå til innhold

Hjelp!? :) Stemmen svikter/Slim i halsen


Osislove

Anbefalte innlegg

Begynner bli så lei.. i lang tid har jeg hatt noe som har ligget nedi halsen min HELE tiden føler jeg. Det er veldig unehagelig da jeg må harke så mye blant andre folk eller andre plasser. Det er som en klump av slim som sitter fast nedi halsen, og kribler og er helt ekkel. Jeg er usikker på om det blir værre når jeg har spist, da jeg ikke har tenkt på det siden jeg går med det hele tiden. Det som er aller verst er at jeg alltid må kremte før jeg skal snakke, fordi ellers får jeg en utrolig rar stemme, det er som at det påvirker stemmebåndene mine. Hvis jeg ikke kremter før hver setning, så er stemmen enten helt hes eller halveis borte slik at jeg må hoste for å få den tilbake. Så hvis noen f.eks sier "hei" til meg og jeg skal si "hei" så kommer det ikke alltid noe ut, så da dummer jeg meg ut eller så må jeg hoste og si hei på nytt.. veldig irriterende.
Har tenkt på at det er vell bare sånn jeg er men nå begynner det bli ubehagelig da folk stirrer på meg og venner spørr meg hvorfor jeg harker sånn..

Noen som har det samme som meg?
Noen som har noen råd og tips å komme me? :)

beklager for skrivefeil.

Mvh Osislove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også. Kan harke opp slimpklumper (unnskyld detaljer) föles som det er noe i halsen hele tiden. Utrolig slitsomt! Jeg syns det blir värre om jeg drikker brus eller söte drikker. Var hos legen en gang for mange år siden. Han tok det ikke seriöst, spurte om jeg röyker, noe jeg ikke gjör. Hmm neivel... fikk slimlösene tabletter jeg ikke syns fungerte... tenkte å ta det opp med den nye legen min snart, fordi det plager meg sånn. Håper andre her har råd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...