AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Hva er dine gode råd når livet kjennes for overveldende og vanskelig å beherske? Dette er ingen selvmordstråd så det er sagt. Bare jeg som syns alt går i ett, alt er vanskelig, huff og æsj. Anonymous poster hash: 70ebe...747
Gjest Kv84 Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Legge ut om det på kg og få folk til å forstå.
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Gå en lang tur helt alene, trekke seg vekk fra alle en par dager, pluss ha all den kosematen du måtte ønske, vin, cider, filmer, musikk, blader, bøker... Og gjerne noen å snakke med. Jeg har ikke prøvd ut den oppskriften jeg vet flere andre tyr til, nemlig en fast elsker (fuck friend eller hva en nå vil kalle det..). Dessuten tror jeg at jeg hadde følt at det ble altfor merkelig..
Dreamworld Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Jeg har mye surr i hode selv. - Ungå negativ musikk - Prøve og finne på noe så man holder tankene opptatt, ikke bare sitte og tenke da blir det værre - Gå en tur for og lufte tankene - Ha noen og snakke med, hjelper veldig mye + det er godt med litt alene tid for og finne ut ting, men ikke trekke seg helt tilbake fra alle andre. Endret 3. juni 2014 av Dreamworld
Zafkiel Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 (endret) - Skriv ned hva du føler på et ark og les det igjen noen dager senere. Kanskje har du fått et nytt perspektiv? - Tenk over hva du har istedenfor hva du ikke har. Du lever i et fritt land, og har sannsynligvis et sted å bo og en seng å sove i. Millioner av mennesker har ikke den tryggheten og ville gjort alt for å være deg. - Forsøk å dele opp problemene i mindre deler og konsenterer deg om å løse hver del. Aksepter det du ikke kan endre og gi det mindre oppmerksomhet. - Prøv mindfullness/ meditasjon. Masse klipp på Youtube. Liker veldig godt Paul Santisi, selv om meditasjonene hans kan være litt lange. - Prøv avspenningsteknikker. Finnes også på Youtube. - Det finnes mange selvhjelpsbøker for tiden, som kan gi nye impulser. - Rydd og vask hele leiligheten/ huset. Følelsen etterpå er veldig god! - Bak boller og spander på andre. Eller gjør en uventet god gjerning for noen. - Bestill massasjetime eller hudpleie. Stress kan sette seg fast i rygg og nakke. - Gå en lang tur, sånn at du blir skikkelig sliten og legg deg på sofaen med en god film etterpå - Planlegg noe morsomt i fremtiden, feks en reise, shopping eller konsert - så har du noe å glede deg til - Finn frem tegnesaker og tegn hva du føler, hvis det er vanskelig å finne ord Endret 3. juni 2014 av Zafkiel 1
Purple Diamond Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 - Gå tur - Tilbringe tid med dyr - Trene - Sole meg - Høre på musikk - Se en bra film - Gå på fest - Være sammen med gode venner - Bake - Lage god mat 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå