AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har brukket foten og hatt gips og slik men og når jeg tok av gipsen så sa legen at benet hadde grodd fint og at det ikke var synlig på røntgen lenger og at ingen av leddbåndene eller nervene/nervecellene var skadd på noen måte. Det er nå snart 3 uker siden jeg tok av gipsen (jeg vet det ikke er så lenge) men jeg har fått skikkelig vondt i hæla (det var ankelen jeg brakk). Når jeg går på den får jeg skikkelig vondt på sidene liksom og litt under men ikke så veldig. Jeg har som sagt hatt vondt i helen i 3 uker og alle sier "Det er nok fordi du netopp har tatt av gipsen og er litt stiv og sånn" men det har ikke gradvis blitt bedre, det har egentlig bare blitt værre. Jeg må ofte massere helen min på skolen og sånn og da ser folk egentlig litt rart på meg (heheh det er forståelig) og jeg må ta av meg skoene og alt sånnt og det tar litt tid fordi jeg har converse, så det er veldig upraktisk. Jeg tror kanskje at jeg har betennelse i helen eller noe sånn fordi det er liksom vondt inni helen men ikke i benet om du skjønner. Jeg dro tilbake til legen men han så ikke engang på foten min, han sa bare at det ville gå seg til men det gjør ikke det. Det gjør også vondt når jeg sitter, jeg kjenner på en måte at det dunker. JEg blir veldig sliten av de konstante smertene og jeg har egentlig bare lyst til å gråte men det gjør det ikke noe bedre. Er det noe jeg kan gjøre for å lindre smertene? Anonymous poster hash: 848a8...ed4
karella Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Det kan være en betent slimpose eller plantar fascitt. Dra til en fysioterapaut som tilbyr trykkbølgebehandling. Det kan ha blitt irritert og betent hvis du har brukt foten på en annen måte i det siste Anbefaler apex klinikken eller Magnat Corpus hvis du bor i Oslo området. De bruker ultralyd for å finne riktig diagnose http://www.apexklinikken.no/smerterunderhelen.php
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå