AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #41 Skrevet 3. juni 2014 Herlighet å barnslig. Er virkelig ordet "hersketeknikk" allt dere damer har å by på når dere får noe sagt rett i trynet? Jeg ser veldig mange av dere bruker det støtt og stadig når dere går tomme for argumenter.... Skjerp holdningen din og ta det som en voksen person! Allt jeg sa til deg var rett frem og rett på sak. At du innbiller deg at jeg bruker hersketeknikk mot deg fordi jeg setter oppførselen din på plass er latterlig! Ellers flott at dere har ordnet dette dere imellom Husk neste gang å gå litt mer varsomt frem da så slipper du sånt siden. Prøv heller å lokke frem hva andre mener, FØR du kommer med mishagsyttringer og flaue kommentarer. Djeeeezaz! Du prøvde å latterliggjøre meg ved å kalle meg "frøken" og ved å slenge på en for å få meg til å føle meg dum. Det er en hersketeknikk, men for all del, legg heller skylden over på "oss damer" som tar deg på det hvis det får deg til å sove bedre om natten. Jeg synes fortsatt at Timzas innlegg framstår som generaliserende og lite gjennomtenkt, men han har forklart hva han egentlig mente på en ordentlig måte. Derfor lar jeg det ligge. Anonymous poster hash: 7d989...847
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juni 2014 #42 Skrevet 4. juni 2014 Du prøvde å latterliggjøre meg ved å kalle meg "frøken" og ved å slenge på en for å få meg til å føle meg dum. Det er en hersketeknikk, men for all del, legg heller skylden over på "oss damer" som tar deg på det hvis det får deg til å sove bedre om natten. Jeg synes fortsatt at Timzas innlegg framstår som generaliserende og lite gjennomtenkt, men han har forklart hva han egentlig mente på en ordentlig måte. Derfor lar jeg det ligge.Anonymous poster hash: 7d989...847 Nei det gjorde jeg virkelig IKKE. Om jeg skulle svart en mann på noe jeg ville ha vært enig i, ville jeg fort kunne adressert han som Mr.....Jeg skriver "frøken" ofte til AB,ere som jeg vet kjønnet på uten å legge mer i det....Ser jeg debatanten har profil og nick, bruker jeg det. Jeg legger ikke noe mer i det enn det altså Om du oppfattet det slik beklager jeg på det sterkeste. Jeg prøvde bare å være så ærlig og rett frem som jeg kunne. Beklager om jeg fikk deg til å føle det slik. IKKE min intensjon. Peace med deg også da..hehe
Gjest øst94 Skrevet 4. juni 2014 #44 Skrevet 4. juni 2014 Du, lær deg hvordan du skal runke, og du vil ikke kunne velge mellom de to ønskene. For noe tull! 😊Haha. Jeg har funnet den måten som gir meg best nytelse, og den kan faktisk ikke sammenlignes med sex med ei av motsatt kjønn!
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juni 2014 #45 Skrevet 4. juni 2014 Du, lær deg hvordan du skal runke, og du vil ikke kunne velge mellom de to ønskene. Oi Evel......Klarer du virkelig å få til en runde med onani som er LIKE bra som sex med en partner? Skulle ønske jeg visste hvordan jeg fikk til det, så kanskje det kunne hjelpe mot sexbehovet mitt Jeg har prøvd det meste av teknikker...ja til og med leketøy og vibrator, men INGENTING er i nærheten av å ha sex og intimiteten med en kvinne. Har du noen tips?
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #46 Skrevet 4. juni 2014 For noe tull! Haha. Jeg har funnet den måten som gir meg best nytelse, og den kan faktisk ikke sammenlignes med sex med ei av motsatt kjønn! Du hva mente du her egentlig? Hva var best, runke eller en partner?
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #47 Skrevet 4. juni 2014 Oi Evel......Klarer du virkelig å få til en runde med onani som er LIKE bra som sex med en partner? Skulle ønske jeg visste hvordan jeg fikk til det, så kanskje det kunne hjelpe mot sexbehovet mitt Jeg har prøvd det meste av teknikker...ja til og med leketøy og vibrator, men INGENTING er i nærheten av å ha sex og intimiteten med en kvinne. Har du noen tips? Kremt....., ja. Det handler om fantasi. Ikke i form av blader og film, men fantasi.
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juni 2014 #48 Skrevet 4. juni 2014 Kremt....., ja. Det handler om fantasi. Ikke i form av blader og film, men fantasi. Hehe..jeg har virkelig god fantasi...men uten en varm damekropp har jeg bare ikke sjangs Misunner deg litt den evnen må jeg si
Gjest øst94 Skrevet 4. juni 2014 #49 Skrevet 4. juni 2014 Du hva mente du her egentlig? Hva var best, runke eller en partner? Partner. Ser det kan tolkes hit og dit i akkurat det innlegget, men i det første innlegget mitt var vel ganske tydelig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå