Notisblokk Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Er det noen her som har prøvd å laserbehandle arr eller andre behandlinger? Jeg har noen arr fra en operasjon rett før jul. Jeg har fått så dårlig selvtillit og tenker på dem hele tiden. Ønsker ikke at noen skal se dem. Så jeg håper og ønsker å prøve å gjøre noe med dem. Bor i Stavanger, men er villig til å reise for bra resultat
Gjest Blomst83 Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Er det noen her som har prøvd å laserbehandle arr eller andre behandlinger? Jeg har noen arr fra en operasjon rett før jul. Jeg har fått så dårlig selvtillit og tenker på dem hele tiden. Ønsker ikke at noen skal se dem. Så jeg håper og ønsker å prøve å gjøre noe med dem. Bor i Stavanger, men er villig til å reise for bra resultat Nå er det ikke lenge siden du hadde den operasjonen,så hvis du har litt tolmodighet vil jeg anta at de vil blekne litt med tiden.Jeg har blandt annet et arr etter en blindtarmoprasjon for ca 16 år.Arret mitt var vedlig rødt og synlig de to første årene,men når har det bleknet betraktllig.Ja det synes,men det er ikke så utpreget som det en gang var.
Notisblokk Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2014 Nå er det ikke lenge siden du hadde den operasjonen,så hvis du har litt tolmodighet vil jeg anta at de vil blekne litt med tiden.Jeg har blandt annet et arr etter en blindtarmoprasjon for ca 16 år.Arret mitt var vedlig rødt og synlig de to første årene,men når har det bleknet betraktllig.Ja det synes,men det er ikke så utpreget som det en gang var. Nei det er ikke lenge siden. Men det er ikke sydd pent, og folk kommenterer de og gir meg råd til salver og div som kan hjelpe. Da er det nok ikke bare jeg som sysnes arrene er stygge Tjukke, skjeve/bølgete, klumpete..
Gjest Blomst83 Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Nei det er ikke lenge siden. Men det er ikke sydd pent, og folk kommenterer de og gir meg råd til salver og div som kan hjelpe. Da er det nok ikke bare jeg som sysnes arrene er stygge Tjukke, skjeve/bølgete, klumpete.. Ok.Da stiller det seg nok litt anderledes.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Arr kan kun behandles rett etter dannelse, dvs 3 uker etter det har grodd. Etter det er det for seint, du vil ikke få et godt resultat Anonymous poster hash: 98a2c...d46
Notisblokk Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2014 Arr kan kun behandles rett etter dannelse, dvs 3 uker etter det har grodd. Etter det er det for seint, du vil ikke få et godt resultatAnonymous poster hash: 98a2c...d46 Hvilket resultat kan jeg vente meg tror du?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Ingen eller nesten ingen forandring. Hvis noen private sier de kan fikse det, så er det penger kastet ut vinduet. Dessverre er grofasen over. Evt kan du skjære opp/fjerne arrvevet og la det gro på nytt forså å starte arrbehandling med en gang om det er riktig så ille. Men det tar måneder/år før arr blir "pene", så gi det tid Anonymous poster hash: 98a2c...d46
Notisblokk Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2014 Ingen eller nesten ingen forandring. Hvis noen private sier de kan fikse det, så er det penger kastet ut vinduet. Dessverre er grofasen over. Evt kan du skjære opp/fjerne arrvevet og la det gro på nytt forså å starte arrbehandling med en gang om det er riktig så ille. Men det tar måneder/år før arr blir "pene", så gi det tid Anonymous poster hash: 98a2c...d46 Takk for svar jeg har vurdert å skjære det opp igjen. Men vil vente til det ikke er så nytt enda.. Det kan jo kaaansje endre seg til det bedre
Thorn Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Jeg var gjennom en operasjon for to og et halvt år siden, der deler av arrene var veldig klumpete og stygg på fargen. De er fortsatt ikke pene eller usynlige, men nå er de i hvert fall mye bedre! Syns faktisk jeg har sett mer bedring år nummer to enn jeg gjorde første året, så det kan ta tid
Notisblokk Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2014 Jeg var gjennom en operasjon for to og et halvt år siden, der deler av arrene var veldig klumpete og stygg på fargen. De er fortsatt ikke pene eller usynlige, men nå er de i hvert fall mye bedre! Syns faktisk jeg har sett mer bedring år nummer to enn jeg gjorde første året, så det kan ta tid takk! håper det samme skjer med mine. Kjenner jeg gruer meg veldig til å gå i bikini.. (Skal selvsagt plastre de godt denne første sommeren)
Gjest Kv84 Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Det lurere jeg også på. Kan man smøre på noen krem på armen?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Arr kan kun behandles rett etter dannelse, dvs 3 uker etter det har grodd. Etter det er det for seint, du vil ikke få et godt resultat Anonymous poster hash: 98a2c...d46 Jeg har fått bleket mine arr slik at de ser bedre ut så det det tror jeg ikke noe på. Anonymous poster hash: a39ae...3ef
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har fått bleket mine arr slik at de ser bedre ut så det det tror jeg ikke noe på. Anonymous poster hash: a39ae...3ef Hvordan fikk du de bleket og hvor? Anonymous poster hash: 539db...a43
Gjest Kv84 Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Er det lov forresten å snakke om arr behandling?!
Gjest Blomst83 Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Er det lov forresten å snakke om arr behandling?! Hvorfor skulle det ikke være det?
Gjest Kv84 Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Hvorfor skulle det ikke være det? For av hva de kan komme av.
Gjest Blomst83 Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 For av hva de kan komme av. Men nå er det ikke det som diskuteres,så da er denne tråden helt innafor.
Notisblokk Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #18 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har hørt om krem og plaster som skal fungere. Men det tar iallefall 6mnd hvis jeg husker det riktig. Det passer kansje bedre for mindre arr. Jeg har ett litt stort operasjonsarr. Tviler på det funker for meg, men har iallefall kjøpt en salve
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #19 Skrevet 4. juni 2014 Jeg kjøpte en dermaroller på Ebay for noen måneder siden. Har brukt den i 2 måneder og arrene mine på lårene er veldig mye mindre synlig! SUPERFORNØYD! har fått dem etter selvskading forresten. Anonymous poster hash: 1a600...466
Gjest Kv84 Skrevet 5. juni 2014 #20 Skrevet 5. juni 2014 Kjipt når jeg hele tiden bretter opp ermet og glemmer arrene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå