doktorproktor Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg fikk i dag påvist bakteriell vaginose, og legen skreiv ut dobbel dose antibiotika til meg slik at jeg kan gi til partner også. Etter å ha søkt litt rundt virker det ikke som dette er så vanlig - eller kanskje det bare er nytt? Har du blitt behandlet for bakteriell vaginose, og ble din partner behandlet?
Muffin Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Nei, det er ikke vanlig med partnerbehandling ved bakteriell vaginose - det er faktisk helt overflødig.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Dette er jo ekstremt vanlig. Hvor står det at det ikke er det? Jeg forstår heller ikke hvorfor mannen din skal få behandling. Anonymous poster hash: be0f4...c92
doktorproktor Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2014 Mente at det ikke virker som det er vanlig at partner får behandling.
doktorproktor Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2014 Det legen sa var at siden så mange får tilbakefall så har de nå begynt med partnerbehandling her. Jeg synes bare det virket litt rart når jeg nesten ikke finner noe informasjon om det på nett. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Nei, men tror jeg får en slags ubalanse i underlivet hver gang det kommer sperm i vaginaen. Pleier bare å skylle med kulturmelk eller ta en slik pille med gode melkesyrebakterier til underlivet så ordner det seg med en gang. Anonymous poster hash: eda49...79a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har fått det og kjenner andre som har det. Det er vanlig når man har det flere ganger over lengre tid, men sjelden ved engangstilfelle. Anonymous poster hash: 9bcc3...8c0
doktorproktor Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2014 Jeg sa at jeg har hatt plagene lenge og at de har kommet og gått, så da er det vel derfor. Takk for svar! :-)
blondien Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Det er ekstremt vanlig, nesten alle har det en gang i livet, mange uten å merke det. jeg har det, gikk til lege og ble kvitt det i et par uker før det kom tilbake igjen. jeg har det ikke så ekstremt at det plager meg :-)
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 hæ? hvorfor skal partner få behandling? Jeg fikk 2 tabletter til meg.. Anonymous poster hash: ac04e...3b8
Apehjerne Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 BV er ganske vanlig. Har selv hatt det. Fikk tilbakefall flere ganger
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Følg legens foreskriving, du. Det skader ikke at partner behandles. Det kan visst til en viss grad smitte, når det først blir en stor ubalanse med anaerobe bakterier.Anonymous poster hash: bdb8b...84a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå