Gå til innhold

Angst?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har fått angst! Jeg er seriøst helt på tur for tiden. Og sliter veldig me nakke problemer og pga operasjon kan jeg ikke gå t fysio :/ men tingen er at jeg blir stresset når jeg er andre steder enn hjemme, bli kjempe svimmel, føler et sug på en måte. Nesten som jeg føler jeg skal besvimme, er ikke likt hver dag. Er dette angst eller kjenner jeg er redd noe er galt? Men er engentlig utredet med blodprøver, EKG og MR pga avimmelheten. Er så lei!

Anonymous poster hash: 16682...132

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Likt her, og utredet med de samme tingene som deg som var negative. Svimmelheten fører jo med seg panikkanfall så det går i en ond sirkel.

Anonymous poster hash: 8a0a8...a62

Gjest miora
Skrevet

Det høres veldig ut som angst, ja. Følelsen av at alt blir litt virkelighetsfjernt og svimmelheten kjenner jeg meg igjen i. Fortell det til legen din neste gang du er der, de vil gjerne luke ut andre ting før man sier det er angst og evt. sender deg til behandling (dersom du ønsker det).

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være angst, men det kan også være at musklene i nakken din forårsaker svimmelheten. Det er vel heller ikke unormalt å oppleve en slags nervøsitet/uvelhet når man er plaget av svimmelhet. Jeg sliter for øvrig med både anspente muskler, angst og svimmelhet :P

Anonymous poster hash: 55aa3...79f
AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med angst i det siste jeg også. Kjenner meg veldig igjen. Jeg har slitt med hjertebank og vondt i brystet samtidlig som svimmelhet, og ekkle uforklarlige sug i magen :s dette er helt forferdelig. Jeg skjønte ikke at jeg hadde angst helt til jeg måtte på legevakten p.g.a hjertet dunket og hamret kjempefort i over en halvtime. Det var helt grusomt. Trodde jeg skulle dø den dagen. Men fikk god hjelp når jeg kom på legevakten. EKG og blodtrykk var fint, å legene var sikkre på at det ikke feilte meg noe fysisk. Etter den dramatiske hendelsen hos meg, dro jeg noen uker etterpå til legen igjen, fordi hjertet forstatte å leve sitt eget liv. Hos legen brøt jeg sammen i gråt. Legen hadde spurt om jeg trivdes på skolen jeg går på, og der jeg har hybel. Å jeg ble sjokka over min egen reaksjon...

Så det jeg vil komme fram til er at dette kan være en fase i livet ditt, der du sliter med ett eller annet og ikke trives. Da kan kroppen reagere på forskjellige måter. Jeg har forstatt litt angst enda. Men etter et par legebesøk har det blitt bedre.

Jeg kan fortsatt plutselig bli svimmel og urolig i offentlighet. Men har lært meg å roe kroppen med rolige pust.

Anonymous poster hash: f0e2a...dcb

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Har mye nytt som skjer nå skal flytte sammen med typen min dessverre 20 min hjemmenfra som jeg syter med, ny jobb har jeg fått starter etter sommeren, operasjonen var ikke stor men gruet meg lenge til den og nakken som klikket. Er så frustrert og lei :/

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dessverre at vi flytter sammen selvsagt, men hvor bostedet er. Han hadde kjøpt når vi ble sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...