Gå til innhold

Hermes skjerf


pippip

Anbefalte innlegg

Jeg har så utrolig lyst på flere av disse skjerfene, men de er jo ganske dyre. Er det noen som vet om de er billigere i utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg har så utrolig lyst på flere av disse skjerfene, men de er jo ganske dyre. Er det noen som vet om de er billigere i utlandet?

Billigere? :blink:

Nix.

De er dyre fordi de klassiske Hermès skjerfene er i silke, de lages kun for en sesong med gitte tema, og det produseres ikke nye når det er tomt.

Det eneste du kan spare en krone eller to på er valutakursen.

Du betaler skjerfet i lokal valuta der du kjøper det, og er den norske kronen sterk så kan du 'spare' noen av dem i forhold til å kjøpe skjerfet her hjemme (om Hermès fremdeles driver butikken sin i Oslo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kan gjøre er å ta en titt på for eksempel Vestiare Collective. Med mindre det er ett veldig spesielt design (fra ny kolleksjon) du vil kjøpe, så finnes det mange fine second-hand skjerf som selges til en tilbøyelig pris. Skal du likevel ta turen til f.eks Frankrike, så kan det være en idé å titte innom antikvitets-butikker. Endel selger vintage skjerf, vesker, smykker.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Alternativt kan du, om du tør, ta sjansen på ebay dersom du ønsket et skjerf som ikke er av årets kolleksjon.

Ellers har Hermès en helt ok butikk på Heathrow ;)

Ett av mine er dette i rødbrunt (bildet viser det brune), og det er nok favorittskjerfet mitt... Det ble kjøpt på Heathrow i 1996 mener jeg å husk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt kan du, om du tør, ta sjansen på ebay dersom du ønsket et skjerf som ikke er av årets kolleksjon.

Ellers har Hermès en helt ok butikk på Heathrow ;)

Ett av mine er dette i rødbrunt (bildet viser det brune), og det er nok favorittskjerfet mitt... Det ble kjøpt på Heathrow i 1996 mener jeg å husk.

Ååh, ekorn! jeg elsker ekorn :rodmer: Kan jeg spørre hvor mye du gav for det den gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Ååh, ekorn! jeg elsker ekorn :rodmer: Kan jeg spørre hvor mye du gav for det den gangen?

Jeg mener jeg gav rundt 1900,- for det.

De var ikke spesielt billige den gangen heller nemlig... men det falt jeg helt for, og valgte bort en masse annet jeg hadde lyst til å ha med meg hjem... til fordel for dette ene skjerfet.

Om jeg tar mot til meg i kveld så kan jeg legge opp skjerfene mine og knipse dem... de er ikke på titalls, men hvert eneste ett er plukket med en hensikt... og hvert eneste av dem betyr noe for meg... de er ikke bare 'ennå et Hermes skjerf til i samlingen'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Mitt kosta ganske nøyaktig 2500,- i Hermés-avdelinga i eitt varehus i Paris i fjor. Og det var prisen alle stadene eg sjekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips.

Skjerfene er jo verdt pengene, nå må jeg bare klare å bestemme meg for et :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut når det er salg, og kjøp da? :)

Sjekk her: http://forum.purseblog.com/hermes-shopping/hermes-summer-sales-paris-2014-a-865091.html

Ser ut som det er salg i Paris 25.juni

Åååå nå vurderer jeg sterkt en tur til Paris :)

Jeg var innom Hermes butikken i dag, egentlig bare for å titte. Men jeg endte med å få med meg et nydelig skjerf hjem :)

Endret av pippip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Hermes butikken i dag, egentlig bare for å titte. Men jeg endte med å få med meg et nydelig skjerf hjem :)

Bilde!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...