AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Rihanna er noe så hemningsløs vakker og sexy. Fikk motepris i går.... http://www.side2.no/mote/et-nakent-moteikon/8450550.html Herregud, det er nesten så jeg blir lesbisk av å se noe så ufattelig sexy. Anonymous poster hash: 7e6ef...09f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Hun så ikke så pen ut etter at Chris Brown hadde gitt henne en ørefik.. Anonymous poster hash: da8b3...fe0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Hun kan være helt nydelig på enkelte bilder, men stort sett synes jeg den dama er blodharry. Anonymous poster hash: c2b26...d42 1
Gjest Heartbeat Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Nakenhet selger. Hadde jeg kommet i det der, hadde jeg blitt kalt for hore. Urettferdig at bare kjendiser kan kle seg slik Men hun er jo råflott!
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Nakenhet selger. Hadde jeg kommet i det der, hadde jeg blitt kalt for hore. Urettferdig at bare kjendiser kan kle seg slik Men hun er jo råflott! Ja er ikke det der rart?? det er liksom noen her i verden som har fribillett til å kle seg som de vil, og blir likevel beundret for å gå mer eller mindre nakne?!? Rihanna er råflott å se på syntes jeg og....men hun har blitt i overkant "trashy" i det siste.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Alltid ment at Rihanna ser litt prematur ut..Anonymous poster hash: 2c6c1...e45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå