Gå til innhold

Tynne mennesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes tynne mennesker er skumle, de som er tynne som fliser. Jeg føler at jeg kan knuse dem, ødelegge dem, hvis jeg tar dem i hånda eller gir en klem. Hvis jeg løper på dem ved uhell, hadde de nok knekt i to?

Jeg har selv vært skikkelig tynn tidligere, og vet jo egentlig at de tåler mer enn man tror, men allikevel tenker jeg det. Og så lurer jeg på hvor alle innvollene får plass hen? :D

Anonymous poster hash: 1ff05...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke tynne menn jeg heller. Synes det blir den typiske narko-stilen, og det er ekstremt turnoff.



Anonymous poster hash: ff67f...2d5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke tynne menn jeg heller. Synes det blir den typiske narko-stilen, og det er ekstremt turnoff.

Anonymous poster hash: ff67f...2d5

å. Leste feil. Jeg tenkte tynne menn som jeg har lyst å gi en brødskive :fnise:

Anonymous poster hash: ff67f...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvollene ligger ikke i de ytre fettlagene da. Hallo.

Nei, men det er lett å tenke det! Tarmene er jo metervis, de blir nok passe sammentrykket i en ekstremt tynn kropp :P ?

De må vel passe seg for å gå ute når det er kraftig vind da, så de ikke blåser avsted :(

Anonymous poster hash: 1ff05...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det er lett å tenke det! Tarmene er jo metervis, de blir nok passe sammentrykket i en ekstremt tynn kropp :P ?

De må vel passe seg for å gå ute når det er kraftig vind da, så de ikke blåser avsted :(

Anonymous poster hash: 1ff05...c8c

De har plass i en tynn kropp, de trenger ikke mer plass enn det, og i en tykk kropp har de bedre plass.

Anonymous poster hash: c6e77...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tynne mennesker er skumle, de som er tynne som fliser. Jeg føler at jeg kan knuse dem, ødelegge dem, hvis jeg tar dem i hånda eller gir en klem. Hvis jeg løper på dem ved uhell, hadde de nok knekt i to?

Jeg har selv vært skikkelig tynn tidligere, og vet jo egentlig at de tåler mer enn man tror, men allikevel tenker jeg det. Og så lurer jeg på hvor alle innvollene får plass hen? :D

Anonymous poster hash: 1ff05...c8c

Jeg synes overvektige mennesker er skumle, de er så feite som griser. Jeg føler at de kan oss andre, ødelegge oss, hvis de tar noen i hånda eller gir en klem. Jeg jeg løper på dem ved uhell, hadde de nok knekt meg i to?

Jeg har selv vært skikkelig overvektig tidligere, og vet jo egentlig at alt fettet på kroppen deres ikke er så skadelig som man tror, men allikevel tenker jeg det. Og så lurer jeg på hvordan de klarer å få på seg klær med alt det fettet og bilringene de har? :D

Sånn ser det ut hvis man skal snu det idiotiske trolleinnlegget ditt andre veien, var det gøy?

Anonymous poster hash: db9f5...439

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er lett å tenke det! Tarmene er jo metervis, de blir nok passe sammentrykket i en ekstremt tynn kropp :P ?

De må vel passe seg for å gå ute når det er kraftig vind da, så de ikke blåser avsted :(

Anonymous poster hash: 1ff05...c8c

Hvorfor i alle dager skulle innvollene blitt mer sammenpresset inni en tynn person enn en med litt mer fett på kroppen?

Og jeg håper da virkelig du tuller med det siste der?

Anonymous poster hash: bd987...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du burde bruke sommeren til å lese litt anatomi og fysiologi TS :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er lett å tenke det! Tarmene er jo metervis, de blir nok passe sammentrykket i en ekstremt tynn kropp :P ?

De må vel passe seg for å gå ute når det er kraftig vind da, så de ikke blåser avsted :(Anonymous poster hash: 1ff05...c8c

Tarmene blir mer sammentrykt i en fet kropp, fordi fett ikke bare legger seg utenpå bukhulen, men også inni - rundt innvollene. Så tynne mennesker uten dette fettet har mer plass til innvollene enn fete.

Selv har jeg både vært tynn og litt tykk, foretrekker noe midt i mellom :)

Anonymous poster hash: 58e1a...523

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der.

Også lurer jeg på om de med utlagt tarm får tynnere mage, for det er tross alt 7 meter slange som opereres ut!

Anonymous poster hash: 69ecf...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det er lett å tenke det! Tarmene er jo metervis, de blir nok passe sammentrykket i en ekstremt tynn kropp :P ?

De må vel passe seg for å gå ute når det er kraftig vind da, så de ikke blåser avsted :(

Anonymous poster hash: 1ff05...c8c

Mer sammentrykket? Tuller du? :P

Fete mennesker har jo gjerne mer fett rundt innvollene også. Sånn sett har de mindre plass i en tykk kropp. Selv om det volummessig ser ut som om indre organer vil ha mer plass i en stor kropp, så stemmer jo ikke dette. Innvollene legger seg ikke i fettvevet ytterst i kroppene til folk liksom. Haha.

Men det er jo sant at tynne mennesker vil ha mindre kroppsvekt til å stå imot for eksempel kraftig vind eller fysisk kraft fra andre. Sånn er det jo. Kjøttvekten teller jo der, for all del. Uten at jeg tror det har så veldig mye å si i den praktiske hverdagen til folk flest. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er lett å tenke det! Tarmene er jo metervis, de blir nok passe sammentrykket i en ekstremt tynn kropp :P ?

De må vel passe seg for å gå ute når det er kraftig vind da, så de ikke blåser avsted :(

Anonymous poster hash: 1ff05...c8c

Jeg passer alltid på å fylle lommene mine med stein når det er vindfullt ute :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes overvektige mennesker er skumle, de er så feite som griser. Jeg føler at de kan oss andre, ødelegge oss, hvis de tar noen i hånda eller gir en klem. Jeg jeg løper på dem ved uhell, hadde de nok knekt meg i to?

Anonymous poster hash: db9f5...439

Nja, teknisk sett ville det muligens vært mykt og behagelig å løpe inn i fett. Kanskje man bare spretter ut igjen? Å løpe inn i steinmusklene til en kroppsbygger derimot, da snakker man om å knekke i to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...