Gå til innhold

tenåringer med dyre designervesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen år siden hadde jeg mye mer lyst på slike vesker enn nå, hvor man ser fjortiser løpe rundt med dem overalt. Før forbandt jeg det med å være voksen og litt damete, nå forbinder jeg det kun med trendnisseri.

Hva med dere? Tror dere dette er en bølge eller kommer dyre vesker til å være like pop om fem-ti år?



Anonymous poster hash: ef330...5c9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg er fullstendig enig med deg.

En dyr, tradisjonell veske over armen på et antall oppspjåkede 14 åringer reduserer merkets markedsverdi og gjør at de pengesterke kundene skyr disse veskene som katter skyr vann.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke mange tenåringer som løper rundt med en hermes veske til 200 000 tusen for eksempel. Det meste oppbrukte merket er uten tvil Michael Kors og LV. Her i Norge ihvettfall. Ser ihvertfall ikke mange med Chanel vesker. Heller ikke DKNY selv om prisen er like mye som en Michael Kors. Har selv en dkny og er faktisk stor fornøyd med at jeg hittil ikke har sett noen med det, og får stadig vekk komplimenter for det av tilfeldige foll hver gang jeg er ute! Dkny anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel er litt oppbrukt generelt sett, og det er dumt. Jeg burde gå tilbake til DKNY.

Helt ærlig, tror jeg det blir verre og verre, i alle fall hvis disse motebloggerne fortsetter å holde på. Ikke nødvendigvis fjortenåringer, men flere og flere unge jenter kommer til å kjøpe seg dyre designervesker. Før var det forferdelig dyrt med ei veske til 10 000, og nå er det ikke uvanlig å bruke 20 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på vestkanten i Oslo (innflytter fra vest i landet), og jeg ble helt sjokkert og litt uvel da jeg så hordene med fjortisjenter som dingler en LV/Mulberry/Prada/MBMJ på armen. Pluss Acneskjerf, UGGs og Canada Goose, seff.

Personlig har jeg mistet litt lysten på designervesker det siste året. Det føles ikke så veldig eksklusivt lenger, og det er vel nettopp luksusfølelsen som gjør at de fleste ønsker en slik veske.

Chanel-vesker syns jeg har blitt ødelagte av alle bloggerne. :glare:



Anonymous poster hash: 7e4e6...b93
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på vestkanten i Oslo (innflytter fra vest i landet), og jeg ble helt sjokkert og litt uvel da jeg så hordene med fjortisjenter som dingler en LV/Mulberry/Prada/MBMJ på armen. Pluss Acneskjerf, UGGs og Canada Goose, seff.

Personlig har jeg mistet litt lysten på designervesker det siste året. Det føles ikke så veldig eksklusivt lenger, og det er vel nettopp luksusfølelsen som gjør at de fleste ønsker en slik veske.

Chanel-vesker syns jeg har blitt ødelagte av alle bloggerne. :glare:

Anonymous poster hash: 7e4e6...b93

Hvilke bloggere er det som har chanel vesker? Ser det stadig blir nevnt i tråder her inne. Jeg kommer kun på to bloggere som har en classic flap veske :/

Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste blogger har, Ida Wulff, Ulrikke Lund, Cath in the city, Oslo in Chanel, Nette Nestea, og flere.



Anonymous poster hash: 8145c...40a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er det største problemet med disse veskene er ikke at fjortisjenter bruker dem, men at det selges superbillige kopier av alle merkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blogger har, Ida Wulff, Ulrikke Lund, Cath in the city, Oslo in Chanel, Nette Nestea, og flere.

Anonymous poster hash: 8145c...40a

Andrea Badendyck også.

Anonymous poster hash: bfb9d...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...