Gå til innhold

Brystreduksjon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med altfor store pupper! (75G)

Jeg føler at folk ikke har respekt for de med store pupper. Ingen som tror at de er ekte og vil alltid ta på de. Jeg hater det!

Dekker meg alltid til og bruker ofte sports bh, får ofte kommentarer fra butikkansatte om slutte å bruke push-up bh for at jeg skal få normal størrelse på puppene.

Noen som har hatt brystreduksjon her og vil dele erfaringene sine med meg? Hvor mye koster det?

Hilsen usikker jente.

Anonymous poster hash: 147d0...8f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med altfor store pupper! (75G)

Jeg føler at folk ikke har respekt for de med store pupper. Ingen som tror at de er ekte og vil alltid ta på de. Jeg hater det!

Dekker meg alltid til og bruker ofte sports bh, får ofte kommentarer fra butikkansatte om slutte å bruke push-up bh for at jeg skal få normal størrelse på puppene.

Noen som har hatt brystreduksjon her og vil dele erfaringene sine med meg? Hvor mye koster det?

Hilsen usikker jente.

Så frekke folk er som kommer med sånne kommentarer og ønsker :(

• Liker 2
Skrevet

Ohhh føler med deg!

Bare at jeg har ikke like store som deg da.

Men guud så frekke de er som sier sånt til deg! De er nok bare misunnelige.

Kanskje du skal ta en prat med fastlegen?

Husker hun ene på vgs hadde tatt reduksjon fordi hun fikk så vondt i ryggen, og hun sa det gjorde vondt i en liten periode etter reduksjon men det var verdt det. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har endelig bestilt time hos fastlegen:)

Jeg er både spent og redd. Det er snakk om en del av meg som skal fjernes. Jeg kan ikke huske hvordan det føles å ikke ha pupper. Og om man mister den feminine delen i meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en brystreduksjon i fjor og føler jeg har fått et nytt liv. Har ikke lenger fysiske plager som hodepine og stiv nakke. Kan kneppe igjen alle klær jeg prøver og slipper ufine kommentarer. Min operasjon ble dekket av det offentlige. Det var ganske vondt, men hadde gjort det igjen.

Når det gjelder synet på egen kropp så fjerner man jo ikke brystene helt. Jeg har fremdeles forholdsvis store bryst. Forskjellen er at de nå er store innenfor normalen og peker opp isteden for ned.

Anonymous poster hash: 79647...fe2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler med deg. :klem:

Jeg har 70G, men jeg har brede skuldre så de ser ikke så store ut. Jeg har aldri fått negativ oppmerksomhet for de, bortsett fra en gang noen gutter plystret på meg (for en 15 åring med lav selvtillit var det faktisk litt fint)

Min erfaring er at det er bedre å ikke skule puppene, men ha litt utringning slik at de deles opp visuelt. En utringning som gjør at jeg selv kan se et par cm av kløfta når jeg ser ned fungerer best for meg. Utringningen skal helst være rund eller en vid v. Pass på at du har en god bh så du ikke blotter deg når du lener deg framover. Det er også lurt å unngå masse rysjer på brystet, for det gjør at de ser større ut. Jeg liker veldig godt singeletene fra Cubus, for de har god stretch og passe dyp utringning. Andre klær er en utfordring, men det hjelper mye med en god bh, riktig holdning og et belte. Etterhvert vil du lære hvilke passformer som ofte ser bra ut og hvilke du må unngå. Jeg anbefaler deg å google "how to dress large breasts", der finner du mange gode råd.

Siden du er veldig plaget av størrelsen kan det være aktuelt med en operasjon, men det er risiko for komplikasjoner. Hvis du ikke har fysiske plager bør du prøve å lære hvordan du skal kle brystene dine og lære å like dem slik de er, før du opererer. Hvis du har fysiske plager er det mer som taler for en operasjon, du kan tilogmed få dekket noe av den av staten.

Anonymous poster hash: 2471a...63a
Skrevet

Jeg tok reduksjon for to år siden. Bare spør om det er noe du lurer på, husker jeg hadde hodet fullt av spørsmål jeg ikke fant svar på ved hjelp av google :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok reduksjon for to år siden. Bare spør om det er noe du lurer på, husker jeg hadde hodet fullt av spørsmål jeg ikke fant svar på ved hjelp av google :)

Jeg er ikke TS, men håper jeg kan spørre likevel:

Hvor lenge etter operasjonen følte du deg "handicappet" (i mangel av et bedre ord)? Altså, hvor lang tid var du avhengig av hjelp for å klare de mest dagligdagse oppgavene?

Anonymous poster hash: 44fc2...8c4

AnonymBruker
Skrevet

bruk v utringning om du har store bryst bar hud over brysta trekker blikket til de en møter opp samtidig som det virker litt forminskende , klær som dekker det meste av området under haka og over brysta og da gjerne med rund utringing får brysta til å se større ut

har du veldig mye plager fysisk og psykisk av at brystene er store så dekkes alt i det offentlige, men det er lang ventetid

Anonymous poster hash: ba156...3c1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte meg handikappet i rundt 2 uker etter min operasjon. Etter dette klarte jeg å dusje selv igjen osv. Gikk tilbake i jobb etter 4 uker. Nå er det 8 måneder siden og det merkes ikke i det hele tatt :)

Til sistemann som hevdet det var så lang ventetid i det offentlige: det gikk 2 måneder fra jeg kontaktet fastlegen første gang til jeg var ferdig operert.

Anonymous poster hash: 79647...fe2

Skrevet (endret)

Jeg er ikke TS, men håper jeg kan spørre likevel: Hvor lenge etter operasjonen følte du deg "handicappet" (i mangel av et bedre ord)? Altså, hvor lang tid var du avhengig av hjelp for å klare de mest dagligdagse oppgavene? Anonymous poster hash: 44fc2...8c4

Jeg trengte hjelp til omtrent alt den første uka. En ting som forundret meg var at jeg hadde lest en anbefaling om å ta ting som står i høye skap lenger ned, fordi det er umulig å ta armene så langt opp den første tiden. Det var omtrent den ene tingen jeg ikke trengte hjelp til :P Det jeg ikke var forberedt på, var hvor vanskelig det skulle være å tørke seg etter en tur på toalettet... DET var vondt!

Andre uka gikk det bedre, men jeg følte meg ikke helt selvhjulpen igjen før ut i uke fire. Hadde mye sterkere smerter enn jeg hadde forventet, og var veldig glad for at jeg hadde flyttet inn til mine foreldre de to første ukene. Min mor tok seg faktisk ferie den første uka, sånn at jeg ikke var alene, så hun gjorde det meste for meg. Skulle nok gjerne fått til mer om jeg var absolutt nødt, men det hadde vært med store smerter.

Endret av Thorn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...