Gå til innhold

New Balance


sau

Anbefalte innlegg

Hei og hopp alle natteravnere! :)

Lurte egentlig på om noen kunne hjulpet meg med å finne en "sikker" nettside hvor jeg kan kjøpe New Balance sko for kvinner i fargen Burgunder. Leter og leter, men finner ikke noe i en prisklasse under 1000,-kr.

Men har også funnet de jeg vill ha, men da har de vært til herre (minste der var str. 40), jeg bruker str. 39, så det gjør ikke noe om dem er til herre sålenge dem passer meg :)

Setter pris på svar
- Sau

post-76022-0-03525000-1401756843_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!
Oi, var ikke klar over at dem hadde nummer! Hvor på skoa står det om det står på dem?

Skal sjekke ut lenkene, takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg fant ut at nummeret på skoen din er 576, så jeg prøvde å google "576 new balance burgundy", men fant ikke så mye i din størrelse. Hvis den er en gammel modell og er utsolgt over alt er dette utrolig kjipt, snakker av erfaring :(

Men det kan hende det finnes et par som er bortgjemt i en eller annen lenke, det er bare å lete, kanskje det finnes på ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer :D Fant det ut også nå, og likte veldig god plan B, som er den ene skoa du sendte med nummer 574, kunne kjøpt dem om jeg ikke fant 576 :) Likte veldig godt prisen bare synd dem bare var i str. 40,5 :/

Blitt så populære, sikla lenge på et par, uten penger, og typisk når man har penger til å unne seg noe er alt borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Balance er litt små i str, husk det! Jeg bruker 40, kjøpte 40,5 og det var akkurat for lite. De viet seg ut med tykke sokker tho.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, kjipt at det var feil størrelse! Jaja, de har så mange ulike samtidig like modeller, jeg gir meg helt over jeg, klarer ikke velge, haha.

Lykke til videre på letingen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Balance er litt små i str, husk det! Jeg bruker 40, kjøpte 40,5 og det var akkurat for lite. De viet seg ut med tykke sokker tho.

Så du kan anbefale meg å kjøpe 40,5 selv om jeg bruker 39? For jeg tanker dem var fryktelig rimlige, og kan selge dem eller gi dem bort om det ikke passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan anbefale meg å kjøpe 40,5 selv om jeg bruker 39? For jeg tanker dem var fryktelig rimlige, og kan selge dem eller gi dem bort om det ikke passer :)

hvertfall 40, nå har jeg 420 så vet ikke helt hvordan 574 er dessverre. 40,5 tror jeg kan bli for stort igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jeg ikke gå med da onkel pedo har sånne sko.



Anonymous poster hash: 5a0c0...bec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...