Gå til innhold

Bifile menn - flørte med andre menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir det sett på som greit at en bifil gutt viser tydelig seksuell interesse overfor andre gutter? Tenker overfor andre gutter generelt, men også på gutter I omgangskretsen? Jeg har inntrykket av at det fortsatt er tabu for gutter å ha sex med samme kjønn og at man fort kan bli banket opp eller utsatt for hathandlinger.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 67a96...dd8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange gutter er veldig distre med tanke på å bli iaktatt på den måten av homofile menn. En bekjent av meg sa at han fryktet det skulle "smitte over på han". Når det er sagt er det ganske godt kjent at de fleste menn er latent homofile, dette ser man bl.a. i fengselsmiljøer eller steder med liten tilgang til kvinner.

Anonymous poster hash: 57cfc...7a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det sannsynelig at en bifil gutt/mann som signaliserer seksuell interesse overfor andre bekjente vil bli uglesett og mobbet?

AnonymBruker
Skrevet

Har vel vært flere saker hvor homofile har blitt banket opp etc. Men om gjennomsnittsmannen reagerer negativt på å bli sjekket opp av en homse vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Mange gutter er veldig distre med tanke på å bli iaktatt på den måten av homofile menn. En bekjent av meg sa at han fryktet det skulle "smitte over på han". Når det er sagt er det ganske godt kjent at de fleste menn er latent homofile, dette ser man bl.a. i fengselsmiljøer eller steder med liten tilgang til kvinner.

Anonymous poster hash: 57cfc...7a2

Jepp. Er det ingen damer å oppdrive så har vi oss med hverandre, mann-mann. Jeg synes egentlig at homosex er nesten like digg som å ligge med ei dame :)

M 33

Anonymous poster hash: ce4fb...624

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Er det ingen damer å oppdrive så har vi oss med hverandre, mann-mann. Jeg synes egentlig at homosex er nesten like digg som å ligge med ei dame :)

M 33

Anonymous poster hash: ce4fb...624

Men er det normalt at menn tilbyr sex/hinter om at de vil ha sex med andre menn? Eller gjør det at en mann risikerer å bli uglesett?

Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer da helt an på hva slags miljø du vanker i. Der jeg ferdes er dette både vanlig og ok, og de som ikke er interessert takker pent nei på direkte sjekking, men i andre miljøer er det helt sikkert ikke like avslappet.

Anonymous poster hash: 4d894...c65
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt smigret hvis en mann hadde prøvd seg på meg. Sansynligvis hadde jeg takket pent nei siden sex med samme kjønn ikke er helt min greie, men jeg hadde dog tatt det som et kjempekompliment.

• Liker 1
Skrevet

Overhodet ikke, bi menn er kjempesexy og vil gjerne ha en til mmf. :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så digg da!

Hilsen bi mann her på forumet. :blomst:

Anonymous poster hash: 34e29...834

Skrevet

Kult! Jeg blir gjerne med deg + en grei bimann! :wink:

AnonymBruker
Skrevet

Så dere tror ikke gutter vil reagere med "æsj" og at personen som prøvde seg vil bli uthengt i ettertid? Men heller ta det som et kompliment og anse det som helt ok?

Når dere skriver "direkte sjekking" mener dere da at den ene spør den andre rett ut om han vil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusset også litt over hvor frisinnet det fremstilles i denne tråden... Mitt inntrykk er at mange gutter og menn er fiendtlig innstilt mot flørting fra det samme kjønn og man leser jo om homofile som blir banket opp etc.

Skrevet

Så dere tror ikke gutter vil reagere med "æsj" og at personen som prøvde seg vil bli uthengt i ettertid? Men heller ta det som et kompliment og anse det som helt ok?

Når dere skriver "direkte sjekking" mener dere da at den ene spør den andre rett ut om han vil?

Det er akkurat som når du sjekker opp jenter, Noen vil ta det som et kompliment, mens noen oppfører seg frekt når de blir sjekket opp av en gutt de ikke er interessert i.

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok at når slik sjekking forekommer at tonen er ganske direkte ja. At han som prøver seg fort vil signalisere hva han er ute etter.

Skrevet

Tar det bare som et kompliment. Når det er sagt, ville jeg trådd veldig varsomt frem om jeg var bi/homo. Jeg kjenner nok av menn som hadde klikket, og tatt det som en fornærmelse av dimensjoner også....

RISIKOSPORT, i aller høyeste grad om man ikke er forsiktig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...