Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deg skulle jeg hvertfall måkt ned.

Jeg har irritert meg så mye på det du sier avogtil at jeg hadde bært deg ut på parkeringsplassen egenhendig, for å gjøre opp.. :fnise:

Ok.... Kan ikke huske å ha diskutert så mye med deg, men med ølflasker som slagvåpen hadde det sikkert blitt voldelig. Kanskje bedre å gjøre som Evilposelos foreslår og bruke puter....
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er stort sett den samme her, som jeg er ellers, så jeg hadde sannsynligvis ikke sagt så mye av det jeg tenker.

Endret av Raven Emerald
Skrevet (endret)

.

Endret av Deer
  • Liker 1
Skrevet

Ok.... Kan ikke huske å ha diskutert så mye med deg, men med ølflasker som slagvåpen hadde det sikkert blitt voldelig. Kanskje bedre å gjøre som Evilposelos foreslår og bruke puter....

Det er mulig du husker den her--> :filer:

Ja?

Skrevet

Jeg er så arrogant at alle sikkert hadde villet angripe meg .... Men siden jeg er arrogant så har jeg klokketro på at jeg hadde tatt alle, med den ene armen på ryggen.

( ironi, i tilfelle noen skulle misforstå )

Skrevet (endret)

Det er mulig du husker den her--> :filer:

Ja?

Hmmmmmmm, må være en stund siden. Men jeg er jo nær demens alder så jeg skal ikke påberope meg glimrende hukommelse. Endret av sebastianen
Skrevet

Hvorfor skal alle sammenkomster være med masse øl, skriking og slosskamper?

Skrevet

Hvorfor skal alle sammenkomster være med masse øl, skriking og slosskamper?

Det må jo ikke det, men en KåGe diskusjon hadde vel uansett blitt mye skriking. Og da er det sikkert greit med litt øl så en ikke bryr seg så mye om skrikinga.

• Liker 1
Skrevet

Det må jo ikke det, men en KåGe diskusjon hadde vel uansett blitt mye skriking. Og da er det sikkert greit med litt øl så en ikke bryr seg så mye om skrikinga.

Tror jeg hadde tatt med meg en flaske med noe annet og gått ett roligere sted med rolige folk.

Skrevet

Tror jeg hadde tatt med meg en flaske med noe annet og gått ett roligere sted med rolige folk.

Du kan sitte med meg. Jeg er som oftest rolig, og bare følger med på det som skjer. Jeg kommenterer litt i blant, da, skal sies.

• Liker 1
Skrevet

Men tanken var jo en KåGe diskusjon..... Kanskje en kunne dele inn i forskjellige rom ?

Et rom for politikk f.eks , der det ikke var lov med noe hardere enn puter.....

Og et rom for gravide.... Der vet jeg ikke helt hvordan det skulle være .

Og så et rom for fotballfrue, der kunne vi kanskje fått fotballfrua til å komme til og med.

( sånn i tilfelle du lurer så er ikke dette en superseriøs diskusjon )

Skrevet

Hmmmmmmm, må være en stund siden. Men jeg er jo nær demens alder så jeg skal ikke påberope meg glimrende hurkommelse.

Sånn cirkus to år, tenker jeg.

Det er en til her som husker det godt.

Han påstår du hadde utstyrt deg med den neglefila på forhånd, med seriøse planer om å mutilere minst en av oss, hvis du fikk anledning... :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke meningen å jage deg! Hvem vil du ha med deg da?

Anonymous poster hash: 1b0ab...a49

Skrevet

Men tanken var jo en KåGe diskusjon..... Kanskje en kunne dele inn i forskjellige rom ?

Og så et rom for fotballfrue, der kunne vi kanskje fått fotballfrua til å komme til og med.

Og et realt bakgårdsslagsmål gående i tillegg, for dem som fant ut at de putene ikke gjorde susen.

• Liker 1
Skrevet

Sånn cirkus to år, tenker jeg.

Det er en til her som husker det godt.

Han påstår du hadde utstyrt deg med den neglefila på forhånd, med seriøse planer om å mutilere minst en av oss, hvis du fikk anledning... :rolleyes:

Hahahahah, kanskje det , men neglefiler er ganske små da. Og så tar det sikkert kjempelang tid å file hull på folk....
Skrevet

Men hva var det med den neglefiletingen egentlig da ? Det forsvever meg at jeg kan ha irritert meg over selve smileyen....

• Liker 1
Skrevet

Du kan sitte med meg. Jeg er som oftest rolig, og bare følger med på det som skjer. Jeg kommenterer litt i blant, da, skal sies.

Jeg har en tendens til å holde kjeft og bare å følge med jeg også iblant :) Så takk for tilbudet :)

Skrevet

=)

Skrevet

Jeg er så arrogant at alle sikkert hadde villet angripe meg .... Men siden jeg er arrogant så har jeg klokketro på at jeg hadde tatt alle, med den ene armen på ryggen.

( ironi, i tilfelle noen skulle misforstå )

Tviler faktisk ikke på at du hadde klart det, når sant skal sies.

Jeg har sans for deg som debattant om jeg ikke har så sans for det politiske ståstedet ditt, bestandig.

Men du er ryddig og argumenterer bedre for deg enn det jeg har gjort/gjør i mange sammenhenger.

Den skal du ha.

Skrevet

Jeg foretrekker at folk klarer å sitte fint og diskutere og ikke begynne med slåsskamper bare fordi de har litt ulike meninger. Og iallfall klarer å akseptere at ikke alle er enige uten å slenge med kjeften for å rakke ned på hverandre. En ting er å lese ting her, i virkeligheten er ofte mange så stygge med hverandre at slikt holder jeg meg laaaannngt unna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...