AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Hva tenker dere om det? Hadde dere turt å være like direkte? Det hadde vært dritbra å diskutere med kule Gjest og sett om jeg fikk henne til å svare med mer enn en setning også kunne vi ha drukket Carlsberg Anonymous poster hash: 1b0ab...a49 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Ser det for meg. Noen spør om noe helt hverdagslig. Flere svarer nøyaktig det samme etter hverandre, og legger til "Som de andre sier...", og plutselig er det en som skriker og skjeller deg ut og ber deg tenke selv. Ispedd noen anekdoter "off topic" fra sidelinjen. Anonymous poster hash: b4071...b9e 6
sebastianen Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Det hadde vel endt med at vi slo ølflasker i hodet på hverandre ..... 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Hva tenker dere om det? Hadde dere turt å være like direkte? Det hadde vært dritbra å diskutere med kule Gjest og sett om jeg fikk henne til å svare med mer enn en setning også kunne vi ha drukket Carlsberg Anonymous poster hash: 1b0ab...a49 Hun har ikke tid. Det er tross alt ikke antallet setninger som er målet, men antallet innlegg. Førstemann til 100.000 eller noe sånt. Anonymous poster hash: 83050...fe3 4
Gjest Evel Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Det er ikke mange som hadde gått sammen i virkeligheten tror jeg.
Gjest Idollet Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Skulle møtt opp med lommekniv sånn i tilfelle det ble slostkamp. Så kunne jeg truet dem til å holde seg unda, så hadde jeg sprunget gråtende hjem til mor. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Det er ikke mange som hadde gått sammen i virkeligheten tror jeg. Tror du ikke? Jeg tror at vi hadde gått bedre sammen i virkeligheten jeg da. Kanskje det hadde blitt noen uventede par og bestiser Anonymous poster hash: 1b0ab...a49 3
sebastianen Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Skulle møtt opp med lommekniv sånn i tilfelle det ble slostkamp. Så kunne jeg truet dem til å holde seg unda, så hadde jeg sprunget gråtende hjem til mor. Ha ! Muntlig diskusjon hadde iallefall vært en fordel for deg..... Kanskje. Sånn... Nå kan du true meg med kniven. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Det hadde vel endt med at vi slo ølflasker i hodet på hverandre ..... Nei da kommer politiet. Oppblåsbar hammer gjør susen, eventuelt puter. Endret 2. juni 2014 av Evilposelos
sebastianen Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Nei da kommer politiet. Oppblåsbar hammer gjør susen, eventuelt puter. Vi kan jo ikke drepe hverandre Nei, kan vel ikke det, da hadde KåGe mistet masse reklameinntekter....
Gjest Evel Skrevet 2. juni 2014 #12 Skrevet 2. juni 2014 Tror du ikke? Jeg tror at vi hadde gått bedre sammen i virkeligheten jeg da. Kanskje det hadde blitt noen uventede par og bestiser Anonymous poster hash: 1b0ab...a49 Det kunne jo hende men, alle danner seg jo bilder av hverandre og det skal jo ikke mye før noen finner ut at en person eller to som var av interesse ikke er det pga ett eller ant allikevel. Men hvem tror du hadde blitt venner og slikt da?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. juni 2014 #13 Skrevet 2. juni 2014 Nei, kan vel ikke det, da hadde KåGe mistet masse reklameinntekter.... Ja, det var den første og største bekymringen min som dukket opp i hodet.
sebastianen Skrevet 2. juni 2014 #14 Skrevet 2. juni 2014 Ja, det var den første og største bekymringen min som dukket opp i hodet. Min og ! Ser du ? Vi tenker allerede likt . 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #15 Skrevet 2. juni 2014 Det kunne jo hende men, alle danner seg jo bilder av hverandre og det skal jo ikke mye før noen finner ut at en person eller to som var av interesse ikke er det pga ett eller ant allikevel. Men hvem tror du hadde blitt venner og slikt da? Jeg vet ikke jeg Gjest og Teeden som drikker øl og synger karaoke? Det hadde vært no det!Anonymous poster hash: 1b0ab...a49 1
Gjest Evel Skrevet 2. juni 2014 #16 Skrevet 2. juni 2014 Jeg vet ikke jeg Gjest og Teeden som drikker øl og synger karaoke? Det hadde vært no det!Anonymous poster hash: 1b0ab...a49 Karaoke? Uh....
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #17 Skrevet 2. juni 2014 Karaoke? Uh.... Synger drikkeviser og holder rundt hverandre og er bestiser da Anonymous poster hash: 1b0ab...a49
Gjest Evel Skrevet 2. juni 2014 #18 Skrevet 2. juni 2014 Synger drikkeviser og holder rundt hverandre og er bestiser da Anonymous poster hash: 1b0ab...a49 Sikkert fint for de som liker det. 1
Tøytigern Skrevet 2. juni 2014 #19 Skrevet 2. juni 2014 Jeg hadde mest sannsynlig sneket meg rundt og tømt alles lommer for verdisaker mens de slåss. Skål!
Tøytigern Skrevet 2. juni 2014 #20 Skrevet 2. juni 2014 Det hadde vel endt med at vi slo ølflasker i hodet på hverandre ..... Deg skulle jeg hvertfall måkt ned. Jeg har irritert meg så mye på det du sier avogtil at jeg hadde bært deg ut på parkeringsplassen egenhendig, for å gjøre opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå