cerruti Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Noen som kan anbefale gode restauranter i Barcelona? Vi er i 30-årene og setter pris på god mat og drikke
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Jeg spiste på flere kjempefine restauranter da jeg var i Barcelona, men så klart kan jeg ikke komme på et eneste navn nå. Vet bare at den ene var en tapas-restaurant som ligger på Plaza Reial. Vil i hvert fall anbefale dere å ikke spise langs La Rambla, da det er overpriset og ikke nødvendigvis så godt. Gå ut i sidegatene for de gode opplevelsene Anonymous poster hash: fbcb9...1cc
MonaPona Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Comerc 24 - exclusive tapas (må gjerne bestilles GOD tid i forveien, og mange hoteller bestiller ikke) Botafiumero - ubeskrivelig restaurant med kar med hummer, østers og alt du kan tenke deg i inngangen. Bestilles, men lettere å få plass en Comerc 24
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Jeg spiste på et ganske kult sted med god mat som het "My favourite resturant", men jeg husker desverre ikke helt hvor den lå, og er ikke akkurat så lett å google seg frem til heller, for da får man bare opp tusen linker til folks favorittresturanter i Barcelona... så kan desverre ikke hjelpe. Men hvis du tilfeldigvis skulle snuble over den, stikk innom :-) Anonymous poster hash: c1ee8...d54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå