Gå til innhold

Samsung Galaxy S5 vs. Sony Experia Z2

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :-)
Jeg var uheldig og ødela mobilen min i helgen, men i stedet for å reparere den har jeg tenkt til å kjøpe ny. Heldigvis er det tilbud på Expert i morgen, men jeg vet ikke hvilken telefon jeg bør kjøpe..
Den jeg har nå er en Samsung Galaxy S3, og den er jeg veldig fornøyd med. Det er selvfølgelig enkelte bugger med den, men det er det vel på alle telefoner.

Etter å ha lest mye på internett har jeg blitt veldig usikker på om jeg bør kjøpe Samsung Galaxy S5 eller Sony Experia Z2. De er visst to konkurrenter da begge er så bra.
På en måte vil jeg kjøpe Galaxy S5 da jeg er veldig fornøyd med min S3, men på en annen side har visst Experia Z2 bedre batteri og bedre kamera.

Jeg er ikke kjent med Sony, så kanskje noen vil dele sine erfaringer med Sony Experia Z2 (eventuelt Z1)?
Og til syvende og sist, hvilken telefon anbefaler dere? :-)

Anonymous poster hash: 2ba61...82f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk i fra Samsung S3 til Xperia Z1 Compact. Angrer ikke et sekund. Nå er riktig nok Z1 en noe nyere tlf enn S3, men jeg ville tatt Z1 over S4 som er mest naturlig å sammenligne med any day. Er nok ikke i tvil om jeg hadde hatt valget mellom Z2 og S5.

Jeg ville gått for Compact, mindre og mer snerten, vanlig utgave blir for stort for meg og Compact er litt nærmere iphone størrelse som passer meg bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte meg Z1 compact, god telefon og et kjempe kamera. Har generelt basis vært veldig fornøyd. For min del er det litt minus med visse ting som feks at det ikke kommer opp meldingsikon på selve skjermen (utenom et lite oppe i staus linjen selvsagt samt at den blinker, så er jo ikke i tvil om melding). Telefonen lyste heller ikke når jeg fikk melding, noe som er irriterende når jeg bruker mye lydløs. Dette er ubetydlige ting som nevnt men noe jeg skulle ønske jeg viste om :) Kan også laste ned app som ordner opp i disse tingen da.

Men vil generelt anbefale sony xperia, sett ut fra Z1 compact :)

Anonymous poster hash: 4d0c5...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...