Gå til innhold

Herpes i rumpa

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er femte gangen jeg får det på 2 år. Men hvorfor får jeg det i rumpa hver gang? Er dette normalt? Sist gang jeg var hos legen var jeg gravid og det var etter et utbrudd, da fikk jeg ZOVIRAX tabletter og salve. Nå har jeg en liten gutt på 6 måneder jeg ammer. Mest kvelds/ natt amming. Står jeg ikke kan ta tablettene, men kan jeg ta salve ?

Anonymous poster hash: ad691...f0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får det ofte på samme sted hver gang, fordi det er den nervegrenen (som går til rumpa) som hos deg er infisert med viruset. Andre kan få det f eks ved skjedeåpningen, på lårene eller ved munnen.

Jeg tror man kan benytte lokalbehandling selv om man ammer, men les pakningsvedlegget for sikkerhets skyld.

Anonymous poster hash: 148df...452

AnonymBruker
Skrevet

Ring legen

Anonymous poster hash: 547fa...021
Skrevet

Så jeg vil alltid få det på samme sted?

Gjør jo så vondt :(

Jeg får ringe legen i morgen, men synes det er rart hun skrev ut resepter på dette NÅR jeg var gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ringe legen i morgen, men synes det er rart hun skrev ut resepter på dette NÅR jeg var gravid.

Ja, du vil nok det. Sikkert lurt å høre med legen. Kanskje man kan ta antiviral medisin selv om man ammer.

Anonymous poster hash: 148df...452

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en tube xylocain på apoteket og smør på. Det bedøver huden en stund i allefall om du har vondt.

Anonymous poster hash: 73914...6a4
AnonymBruker
Skrevet

Der glapp AB'en.

Anonymous poster hash: 4b99d...257

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...