AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #21 Skrevet 5. juni 2014 TS her igjen. Jeg HAR da sluttet med dette, det er absolutt ikke noe som er eller har vært en vane for meg. Det skjedde med en fyr, og ble med det. Problemet er vel at jeg løy om det. Jeg vet at etter å ha vokst opp med psykisk syk mor og en død pappa så har jeg lenge hatt et veldig behov for å bli sett, og at noen skal bry seg om meg. Det høres sikkert forferdelig rart ut, men sånn er det. Etter dette skjedde har jeg hatt ekstremt dårlig samvittighet og rett og slett vært deprimert pga hele greia så nå er det egentlig godt at katta er ute av sekken. Jeg har bestemt meg for å gå til psykolog og få nøstet opp i litt diverse, blant annet det at jeg er ensom og har tydd til helt feil metode for å slippe å være det. At jeg har godtatt å være "sexdukke" for en som har sagt helt klart at det aldri blir oss igjen uansett er jo ikke helt riktig ovenfor meg selv det heller. Blir mye rot og mye snakk dette her, men det var godt å få ut en liten bit av suppa, selv på et anonymt forum. Anonymous poster hash: af86b...401 Kjære deg. Ditt behov kommer ikke utfra kun kjip oppvekst, det er da helt normalt å ønske nærhet og trygghet. Det eneste som er galt her er eksen din sine forventninger, og at du fortsetter i en relasjon du ikke får det du ønsker. Og det ønsket er 100% rimelig, men det er jo ditt ansvar at du fortsetter. Det du trenger jobbe med hos psykolog er å få større selvverd, ikke at det skal være noe galt med deg fordi du har normale menneskelige ønsker og behov. Dropp eksen, få litt mer tro på deg selv og velg noen som faktisk har et normalt syn på ting og tang her i livet. Anonymous poster hash: 36ea4...171 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå