Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grrrr, ååååh ikke gøy å få høre "KLE PÅ DEG A" fra to slibrige utlendingsmenn når man går med et søtt skjørt ned til leggene og en løs singlet. Seriøst, skal man grue seg til å gå ut på sommeren nå da? :( får så vondt i magen av sånne hatske bemerkninger.

Anonymous poster hash: e31a3...d77

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, det var bare litt etnisk incel rage.

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, det var bare litt etnisk incel rage.

Det som gjør meg mest forbanna er at jeg ikke tør å svare som jeg tør til andre, nettopp fordi man ikke kan vite om de skal bli voldelige. Så man blir undertrykt psykisk og, blir så rasende..

• Liker 12
Gjest Keikolina
Skrevet

De knuller på kusinene sine, så de kan bare holde kjeft.

Skrevet

Ikke vær så nærtagende! Ja, vi har kulturforskjeller i Norge og takk for det!

Det var ikke høflig å si det, men det ville det ikke vært uansett hvor personen kommer fra.

Forrige uke kalte en gammel dame meg hore fordi jeg hadde på meg en topp med åpen rygg.

Eldre nordmenn er litt som menn fra kulturer hvor kvinner er mer påkledd.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var detta på Grønland? Disse møkkafolka som ikke tåler at vi går lettkledd kan bare flytte ut av landet. Og det hadde jeg sagt til dem og. Hadde de prøvd seg på noe er det bare å skrike høyt, da blir dem redde :)

Anonymous poster hash: d1778...656
  • Liker 11
Skrevet

Svar nå tilbake: Pass på deg selv du! Og samtidig oppfordre alle til å si det til sine kompiser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De skulle sagt det til meg. Etterpå tror jeg ikke de hadde tørt å være så rappkjeftet....

Anonymous poster hash: faa5d...b8c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svar nå tilbake: Pass på deg selv du! Og samtidig oppfordre alle til å si det til sine kompiser.

Tør vanligvis å svare for meg, men tør faktisk ikke med utlendinger, tenker de kan ha kniv, ta tak i meg osv. Gikk jo alene og er ikke noe fysisk sterk. Var en tung følelse å bare måtte gå videre ja, kjente jeg kokte i fjeset!

• Liker 7
Skrevet

Tør vanligvis å svare for meg, men tør faktisk ikke med utlendinger, tenker de kan ha kniv, ta tak i meg osv. Gikk jo alene og er ikke noe fysisk sterk. Var en tung følelse å bare måtte gå videre ja, kjente jeg kokte i fjeset!

Det er mange som kun har det i kjeften :)

AnonymBruker
Skrevet

De kan jo alltids flytte hvis de ikke liker oss nordmenn..........

Anonymous poster hash: 0874f...d78
  • Liker 2
Skrevet

Ville du blitt sur over dette hvis det var en eldre norsk kvinne som hadde sagt dette til deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville du blitt sur over dette hvis det var en eldre norsk kvinne som hadde sagt dette til deg?

Det tror jeg alle skjønner at jeg ville blitt. Men hadde tatt igjen og beholdt selvrespekten, det er det som er poenget mitt at det ikke er fysisk trygt å svare for seg til utlendinger så man blir krenket på alle måter.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær så nærtagende! Ja, vi har kulturforskjeller i Norge og takk for det!

Det var ikke høflig å si det, men det ville det ikke vært uansett hvor personen kommer fra.

Forrige uke kalte en gammel dame meg hore fordi jeg hadde på meg en topp med åpen rygg.

Eldre nordmenn er litt som menn fra kulturer hvor kvinner er mer påkledd.

???

Det er helt greit å bli sint for dette, man er ikke "nærtagende".... og jeg vil heller ikke være takknemlig for disse kulturforskjellene!

Så fordi noen eldre nordmenn er frekke skal det ikke være greit å si ifra om det når utlendingsmenn gjør det? De gjør det hele tiden, og det er faktisk et problem! Jeg vil også si at de gjør det i større grad og på en mer ukomfortabel måte enn eldre nordmenn. I tillegg må man huske på at man er i en mer sårbar situasjon når man blir utsatt for dette av fysisk sterkere menn, i tillegg til at... hvordan skal man vite om dette "bare" er en mann som liker å snakke litt for høyt.... eller en voldelig voldtektsmann?

Anonymous poster hash: 2b3e1...7a4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De var kanskje redd for at du skulle fryse og bli syk.

Anonymous poster hash: b1e64...380
AnonymBruker
Skrevet

De knuller på kusinene sine, så de kan bare holde kjeft.

Kongelige i Norge har også knullet på kusinene sine.

Anonymous poster hash: 51e69...845

Gjest Malanthor
Skrevet

Sånne meninger kan de ta med seg tilbake dit de kom fra. :fnise:

Og de som er etnisk norske og sier sånt kan flytte til en øde øy.

• Liker 1
Skrevet

Mon tro hvor vanlig det ville vært at to nordmenn ville sagt "kle av deg" en hijabkledd kvinne. De hadde hatt broren og onkelen hennes etter seg før de fikk sagt kake.

• Liker 9
Skrevet

Grrrr, ååååh ikke gøy å få høre "KLE PÅ DEG A" fra to slibrige utlendingsmenn når man går med et søtt skjørt ned til leggene og en løs singlet. Seriøst, skal man grue seg til å gå ut på sommeren nå da? :( får så vondt i magen av sånne hatske bemerkninger. Anonymous poster hash: e31a3...d77

Jeg kan forstå at det var ubehagelig men denne kommentaren synes jeg var ekstrem mild kontra mange av de kommentarene som helt vanlige norske kvinner her på kg lirer av seg på kles og mote forumet f.eks. Ordet "slutty" er jo det vanligste ordet på det underforumet uansett om du går med bar rygg eller andre plagg som viser hud.

Poenget mitt er at slike kommentarer og hvor grensen til mennesker går er individuelle og har ikke så mye med norsk, svensk, kvinne eller mann å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå at det var ubehagelig men denne kommentaren synes jeg var ekstrem mild kontra mange av de kommentarene som helt vanlige norske kvinner her på kg lirer av seg på kles og mote forumet f.eks. Ordet "slutty" er jo det vanligste ordet på det underforumet uansett om du går med bar rygg eller andre plagg som viser hud.

Poenget mitt er at slike kommentarer og hvor grensen til mennesker går er individuelle og har ikke så mye med norsk, svensk, kvinne eller mann å gjøre.

Skjønner du ikke at det er forskjell på nettkommentarer og det å bli seksuelt trakassert i åpent rom? På vei hjem, på vei til butikken, på vei til skolen, med andre ord hvor som helst, steder du ikke kan unngå å være.

Dette eksempelet var forsåvidt også nettopp det: ett eksempel. Jeg tror vi er ganske mange her som kan fortelle om lignende (og verre) opplevelser, det er et omfattende problem. Og JO det har noe å gjøre med hvem man er. Har opplevd såååå mange ganger hvis jeg beveger meg i innvandrertette områder å få slibrige kommentarer... av nettopp innvandrere. Det er ikke til å stikke under en stol at noen av disse har et ubrukelig kvinnesyn.

Anonymous poster hash: 2b3e1...7a4

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...