Piarina Skrevet 17. juni 2004 #1 Skrevet 17. juni 2004 Gjett hva jeg gjorde igår... 57 dager før bryllupet... -Byttet selskapslokalene!!! Heldigvis syns alle gjestene våre det bare er superfestlig, for det er veldig typisk meg...jeg er kjent for å ha vanskelig for å bestemme meg. Dessuten gikk det akkurat bra iforhold til avbestillingsfristen på det gamle stedet vårt. (som vi reserverte i januar...) Vi sendte ut invitasjoner for et par måneder siden, og nå må jeg sende ut et lite kort med at "Bruden har ombestemt seg mht lokalene. Festen holdes nå på..." Men det går så greit så, for nå er jeg så fornøyd! Jeg var litt redd for at det bare skyldtes heftige bryllupsnerver, men nå når jeg har fått ordnet de nye lokalene gleder jeg meg vilt!!! Grunnen til at jeg endret dem var forresten at det nye stedet har bedre plass, liker det generelt bedre, og vi sparer 16 000kr på å ha det der istedenfor!!! Er jo en hel bryllupsreise det...
Gjest Myumi Skrevet 17. juni 2004 #4 Skrevet 17. juni 2004 "Bruden har ombestemt seg mht lokalene. Festen holdes nå på..." Men det går så greit så' date=' for nå er jeg så fornøyd![/quote'] En liten ting; ikke skriv Bruden har ombestemt seg, skriv heller Vi har ombestemt oss. Hvis ikke kan noen sitte igjen med inntrykket av at her er det du som bestemmer og brudgommen har bare å rette seg etter dine ønsker. Og det er vel ikke ett inntrykk du ønsker å gi til din svigerfamilie?
Tari Skrevet 17. juni 2004 #5 Skrevet 17. juni 2004 Syns "Bruden har ombestemt seg" er morsomt jeg...Fordi, det er så typisk damer å gjøre.. Noe jeg kunne ha gjort også..Men, skjønner poenget ditt da Appleblossom :-)
Gjest Myumi Skrevet 17. juni 2004 #6 Skrevet 17. juni 2004 Syns "Bruden har ombestemt seg" er morsomt jeg...Fordi' date=' det er så typisk damer å gjøre.. Noe jeg kunne ha gjort også..Men, skjønner poenget ditt da Appleblossom :-)[/quote'] Det vil alltid være noen som ikke skjønner en slik spøk så hvorfor ta sjansen?
Bokalven Skrevet 17. juni 2004 #7 Skrevet 17. juni 2004 Oi, hvis du sparer 16k paa det er det ihvertfall smart! Fint du naa er fornoeyd! Lykke til videre!
Piarina Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2004 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Etter at jeg hadde skrevet innlegget tenkte jeg at det sikkert er noen som blir skuffet over at det ikke var noe mer sjokkerende og crazy jeg hadde gjort... Men gjestene får faktisk litt hakeslepp når de hører det, før de humrer godt i skjegget, så det er utrolig hva som kan overraske selv i 2004... Når det gjelder formuleringen "Bruden" eller "Vi" så ser jeg helt klart poenget, men jeg tenker mer at det betyr at jeg påtar meg "skylden", ved å skrive at det er jeg som har ombestemt meg. Og som sagt, "alle" vet at jeg er håpløs på avgjørelser... (Spør meg om jeg vil ha Cola eller Solo og jeg blir stående å gruble i en halvtime...først på om jeg egentlig er tørst, og så på om jeg vil ha brus, og så om kanskje de har lightbrus og om det er frekt å spørre om det, for så å finne ut at kanskje det bare er best å gå for enten cola eller solo likevel, ikke lage noe stort problem ut av det, men hvilken av de to har jeg egentlig lyst på...? Og er det egentlig cola og solo de tilbyr eller er det fanta og pepsi kanskje...?) Men det var en lang digresjon... Tilbake til tema, -svigers i Canada kan bare få den nye infoen som en litt vittig historie når de kommer over. Navnet på lokalet sier jo ikke dem så mye uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå