AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Jeg bor i et hus ganske så nært skogen, og slutter på arbeid tidlig om kvelden. Jeg vet at dette kan høres litt sprøtt ut, men hver gang jeg går hjem, føler jeg det er en ugle som stirrer på meg. Det friker meg helt ut og du kan trygt si at jeg begynner å bli paranoid! Men har dere noen tips sånn at jeg kan overkomme denne teite "frykten"? Hadde satt pris på det veldig mye. Anonymous poster hash: 0ab1f...6c1
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 ugler liker mus, kanskje den er ute etter musa di
Lutetium 71 Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Har du sett Twin Peaks? Tror kanskje ikke det hjelper å tenke at Killer Bob sitter oppe på ei grein og følger deg med blikket?
Fuglen Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Tror kanskje ikke det hjelper å tenke at Killer Bob sitter oppe på ei grein og følger deg med blikket?
The Kitten Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 hjelp a Anonymous poster hash: 0ab1f...6c1 Gi nå folk mer enn fire minutter til å hjelpe deg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå