AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Huff, føler meg fæl bare jeg skriver det.. Jada, størrelsen teller ikke. Men dessverre så var eksen skikkelig trang i forhold til min nye kjæreste. Penisen er på 19cm så litt over snittet, men det virker som om dama er skikkelig vid i forhold til eksen. Kan skjenne at det er litt plass der inne, for å si det sånn. Burde jeg dumpe henne og finne en som er trang? Det ødelegger virkelig sexen, samt sexlysten. Skikkelig kjedelig med jenter som er vid, og det virker som om det er det som er vanlig, for eksen er den første jenta jeg har møtt som faktisk er trang. Anonymous poster hash: e4311...2c4 5
kills Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Spør om hun tar knipeøvelser. Hun kommer nesten garantert til å begynne med det. 1
Bowyang Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Følte du deg truffet av "Savner eksens penis" tråd?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Følte du deg truffet av "Savner eksens penis" tråd? Det gjorde han definitivt ja Anonymous poster hash: 747b5...be3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Følte du deg truffet av "Savner eksens penis" tråd? Det er bare interessant at kvinner legger så mye i penisen sin størrelse, når det er helt avhengig av størrelse på kjeden at samleie faktisk er godt eller ikke. Størrelse på kjede har mye mer å si enn størrelsen på penis. Fakta. Anonymous poster hash: e4311...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Haha. Slike tråder dukker alltid opp ... Anonymous poster hash: 52a0b...967
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå