AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Trenger tips til rimelig ferietur. Som ikke er så veldig langt å kjøre. Bor på Sunnmøre, og det blir bare meg og mine 3 barn. Noen tips? Tenkte det var litt greit å få en liten ferietur sammen med barna. Så de ikke går en hel sommer uten noe. Budsjett 10tusen inkl overnatting, mat og opplevelser. Gjerne rimligere. Barna er i skolealder. fra barneskole til ungdomskole. Anonymous poster hash: 5d173...323
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Pakk bilen med telt og soveposer, dra østover og til fjells. Rondane, Jotunheimen og Dovrefjell ligger jo like nær deg. Mange merkede løyper for ulike nivåer. Deretter drar dere til en camping ved kysten og har en avslappende tid med bading og grilling.Anonymous poster hash: ae5ca...d30 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Pakk bilen med telt og soveposer, dra østover og til fjells. Rondane, Jotunheimen og Dovrefjell ligger jo like nær deg. Mange merkede løyper for ulike nivåer. Deretter drar dere til en camping ved kysten og har en avslappende tid med bading og grilling.Anonymous poster hash: ae5ca...d30 Hørest bra ut det, bortsett fra jeg har ikke telt, og hadde neppe fått med meg eldste barnet på telttur.. Anonymous poster hash: 5d173...323
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Hvordan skal du bo da? Overnatting på hotell eller hytter spiser opp hele budsjettet ditt før dere har tatt noe særlig mer enn en langhelg. For dere skal vel både spise og reise også? Telt får du for en tusenlapp eller to på jysk. Og det varer mer enn en ferie. Om dere camper får dere råd til f.eks inngang på sommarland i Bø eller andre morsomme ting.Anonymous poster hash: ae5ca...d30 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Barnas turlag? http://www.turistforeningen.no/barn/ Anonymous poster hash: 94add...6c1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Man finner jo hytte for ei lita uke til 5 tusen også da.. Hadde tenkt en liten tur bare. Bare for å ha gjort noe Anonymous poster hash: 5d173...323
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Eller andre turer med turistforeningen. http://www.turistforeningen.no/ Anonymous poster hash: 94add...6c1 1
MarenogAron Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Norefjell - de har masse opplegg og aktiviteter i sommer. Da koster hytta dere 5000 for en uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå