AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #21 Skrevet 4. juni 2014 Jeg prøvde meg på å lage en sånn. Var egentlig litt skeptisk til at det skulle smake sånn riktig godt, men det gjorde det. Det var kjempe godt. Min andre porsjon jeg laver i dag Kommer nok til å bli en del sånne fremover. Så takk for idèen Bare hyggelig! Så bra det falt i smak. Anonymous poster hash: 205c4...3fb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #22 Skrevet 7. juni 2014 Det er jo også mulig å lage en sukkerfri variant av gresk/tyrkisk yoghurt, saften av 1/2 lime og litt økologisk vaniljepulver. Anonymous poster hash: 205c4...3fb Dette hørtes så lovende ut, men jeg prøvde dette, og dessverre blir det for mye vaniljesmak, som jeg ikke liker (liker heller ikke vaniljekesam) Finnes det annen søtning so kan brukes? Noen som vet? Anonymous poster hash: adbf3...981
Pringle Skrevet 7. juni 2014 #23 Skrevet 7. juni 2014 Dette hørtes så lovende ut, men jeg prøvde dette, og dessverre blir det for mye vaniljesmak, som jeg ikke liker (liker heller ikke vaniljekesam) Finnes det annen søtning so kan brukes? Noen som vet?Anonymous poster hash: adbf3...981 Jeg bruker banan eller (pakistansk) mango.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #24 Skrevet 7. juni 2014 Eg koste meg med den i går, sammen med blåbær,ananas og nektarin Anonymous poster hash: def80...c8f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #25 Skrevet 7. juni 2014 Dette hørtes så lovende ut, men jeg prøvde dette, og dessverre blir det for mye vaniljesmak, som jeg ikke liker (liker heller ikke vaniljekesam) Finnes det annen søtning so kan brukes? Noen som vet? Anonymous poster hash: adbf3...981 Hmm, stevia kan brukes? Evt. røre inn noen søte bringebær? Det er veldig godt sammen med lime, synes jeg. Anonymous poster hash: 205c4...3fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå