utinaturen Skrevet 2. juni 2014 #21 Skrevet 2. juni 2014 Mannen min sier at han føler han ikke får elsket hele meg. Han ønsker også å elske meg igjennom anuset mitt. Jeg har aldri prøvd analsex, det virker litt skummelt. Synes dere at man også bør elske hverandre på denne måten hvis det skal være ekte kjærlighet? Anonymous poster hash: 574da...d73 Vi har prøvd et par ganger, men har konkludert med at anuser ikke er konstruert for mannens pikk. Selv med store mengder glidemiddel, var det ikke mulig å få den inn. Har ikke tenkt mer over den saken siden. 1
Hjarte Skrevet 2. juni 2014 #22 Skrevet 2. juni 2014 Eller hva med å si "brunøyet"..;-) "Jeg vil elske med brunøyet ditt"
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #23 Skrevet 2. juni 2014 Plis si at han ikke sa ordrett at "jeg vil elske med anuset ditt"? Plisplisplis Jeg håper han sa "Jeg vil elske deg gjennom anuset ditt" Anonymous poster hash: 3c36a...6e3
Nuttery Skrevet 2. juni 2014 #24 Skrevet 2. juni 2014 Jeg syntes ikke det gjør kjærligheten noe større, men tilliten kanskje. Verdt et forsøk. Bare ikke regn med at det hverken funker eller er deilig den første gangen, så ta det litt etter litt
pusekatta Skrevet 2. juni 2014 #25 Skrevet 2. juni 2014 Veien til en manns hjerte er gjennom.. Anuset ditt?
Gjest HomerS Skrevet 2. juni 2014 #26 Skrevet 2. juni 2014 Veien til en manns hjerte er gjennom.. Anuset ditt? hehe...
CMHuser Skrevet 2. juni 2014 #27 Skrevet 2. juni 2014 Hahaha, ler meg i hjel av overskriften og svara!
Betty Blue Skrevet 3. juni 2014 #28 Skrevet 3. juni 2014 Haha, litt av en tråd . Gjør naturligvis ikke noe du selv ikke ønsker TS, men jeg antar at du er litt nysgjerrig siden du opprettet dette innlegget og din mann er helt sikkert villig til å gå forsiktig frem slik at du kan finne ut hva du synes om det- dersom du skulle bestemme deg for å prøve .
Gjest Snuppi Skrevet 3. juni 2014 #29 Skrevet 3. juni 2014 Veien til en manns hjerte er gjennom.. Anuset ditt? Da vet vi det! Haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå