AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Hva ville dere ha gjort da? Ser ut som at min forsvant i dag, og merker at det er fryktelig kjipt... Gifter oss i løpet av året, så det er ikke krise sånn sett, men jeg var jo vant til å gå med den og veldig, veldig fornøyd med den (valgte ut selv). Anonymous poster hash: 6a9c1...ba7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Hva ville dere ha gjort da? Ser ut som at min forsvant i dag, og merker at det er fryktelig kjipt... Gifter oss i løpet av året, så det er ikke krise sånn sett, men jeg var jo vant til å gå med den og veldig, veldig fornøyd med den (valgte ut selv). Anonymous poster hash: 6a9c1...ba7 Hvor mye koster ringen? Jeg ville kjøpt en ny, om den ikke koster for mye, om jeg ikke fant den etter mye leting. Anonymous poster hash: 94f54...408
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Hvordan forsvant? Jeg hadde stresset vettet av meg og lurt på hvordan jeg kunne være så dum. Forhåpentligvis funnet den igjen før samboer kom hjem fra jobb. (mener ikke at du er dum, men det jeg hadde følt, og vet samboer hadde sagt jeg var i såtilfelle) Anonymous poster hash: 97ade...fa3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Hvor mistet du den, ute eller hjemme? Anonymous poster hash: 07e13...de0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Jeg fant den! I dag morges når jeg skulle ta den på meg (sover ikke med den), sa det *klink klink* på baderomsgulvet før det ble stille. Lette en stund, men fant den ikke, og var 99% sikker på at den hadde falt ned i sluket, som går videre ned i første etasje (gulvsluk). Var 99% sikker på at den var borte for alltid. Heldigvis fant jeg den, veldig glad nå. Ja, totalt dust og helt min egen feil, den ringen skal aldri ligge på badet igjen. Anonymous poster hash: 6a9c1...ba7 6
Gjest Peaches Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Jeg fant den! I dag morges når jeg skulle ta den på meg (sover ikke med den), sa det *klink klink* på baderomsgulvet før det ble stille. Lette en stund, men fant den ikke, og var 99% sikker på at den hadde falt ned i sluket, som går videre ned i første etasje (gulvsluk). Var 99% sikker på at den var borte for alltid. Heldigvis fant jeg den, veldig glad nå. Ja, totalt dust og helt min egen feil, den ringen skal aldri ligge på badet igjen. Anonymous poster hash: 6a9c1...ba7 Så bra!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor tar du den av? Jeg går med gifteringen min hele tiden, jeg.Anonymous poster hash: fb6f7...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor tar du den av? Jeg går med gifteringen min hele tiden, jeg.Anonymous poster hash: fb6f7...ffc Det er en ensteins diamantring, liker ikke å sove med den. Når jeg gifter meg og får en glatt ring kommer jeg til å gå med den hele tiden. Anonymous poster hash: 6a9c1...ba7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Det er en ensteins diamantring, liker ikke å sove med den. Når jeg gifter meg og får en glatt ring kommer jeg til å gå med den hele tiden. Anonymous poster hash: 6a9c1...ba7 Ok, hver sin smak. Jeg sover med min. Anonymous poster hash: 97ade...fa3
SiMa Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Jeg fant den! I dag morges når jeg skulle ta den på meg (sover ikke med den), sa det *klink klink* på baderomsgulvet før det ble stille. Lette en stund, men fant den ikke, og var 99% sikker på at den hadde falt ned i sluket, som går videre ned i første etasje (gulvsluk). Var 99% sikker på at den var borte for alltid. Heldigvis fant jeg den, veldig glad nå. Ja, totalt dust og helt min egen feil, den ringen skal aldri ligge på badet igjen. Anonymous poster hash: 6a9c1...ba7 Så bra. Trodde jeg hadde mistet min ring i toalettet. Det er første og siste gang jeg stikker hånden nedi der, for å si det sånn, men der og da var jeg ikke i tvil om at det var riktig. Heldigvis var toalettet "rent", men ikke særlig behagelig å stikke armen nedi og føle rundt med fingrene. Grundig håndvask og sprit etterpå. (Ringen hadde selvfølgelig ligget trygt på hylla hele tiden.)
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #12 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor tar du den av? Jeg går med gifteringen min hele tiden, jeg.Anonymous poster hash: fb6f7...ffc Hvorfor tar du den ikke av? Jeg tar av min i enkelte situasjoner, jeg.Anonymous poster hash: 98806...9de
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Hvorfor tar du den ikke av? Jeg tar av min i enkelte situasjoner, jeg.Anonymous poster hash: 98806...9de Er du sykepleier/lege? På sykehuset vet jeg de tar ringene av for å ikke spre smitte. Selv har jeg vel aldri tatt av min ring siden den dagen den ble satt på for mange år siden. Anonymous poster hash: 5a2f2...1d3
lillemeg90 Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Så bra du fant den! Som sykepleier må jeg ta den av hver gang jeg er på jobb, det bor virkelig mye bakterier på ringer... Har et skrin i skapet mitt som jeg legger den oppi:)
Gjest avocadoen Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Hadde vært helt utrolig i fra meg (om jeg var forlovet da). Vet jo at kjæresten hadde sagt det var greit osv, men er utrolig kjipt. Men bra du fant den
Gjest avocadoen Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Så bra. Trodde jeg hadde mistet min ring i toalettet. Det er første og siste gang jeg stikker hånden nedi der, for å si det sånn, men der og da var jeg ikke i tvil om at det var riktig. Heldigvis var toalettet "rent", men ikke særlig behagelig å stikke armen nedi og føle rundt med fingrene. Grundig håndvask og sprit etterpå. (Ringen hadde selvfølgelig ligget trygt på hylla hele tiden.) Haha, huska da jeg mista kula på navlepiercingen ned i do en gang.. Rent toalett da, men uansett.. Brukte en brødpose som hanske, men følte meg likevel utrolig skitten etterpå og vaska meg 100 ganger før jeg følte meg sånn passe ren på hendene. Edit: og kula ble selvsagt også vaska og desinfisert 10000 ganger Endret 5. juni 2014 av avocadoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå