AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #21 Skrevet 2. juni 2014 haha, alt du vet Alle skal få hehe neida, men ta godt vare på mannen din Tro meg, han blir veldig godt tatt vare på om dagen Anonymous poster hash: 6732f...6fa
Heeyaa Skrevet 2. juni 2014 #22 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Vanlig det. Soler meg naken og onanerer på svalbergene ett sted i Oslo hver eneste dag nå Endret 2. juni 2014 av Heeyaa
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #23 Skrevet 2. juni 2014 For det er jo sååååå vanskelig å se at du er volvo22 som utgir deg for å være jente. den dårlige bruken din av smileys er umiskjennelig. Anonymous poster hash: 024b9...e45 ehh, okeii.. Anonymous poster hash: 6732f...6fa
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #24 Skrevet 2. juni 2014 Vanlig det. Soler meg naken og onanerer på svalbergene ett sted i Oslo hver eneste dag nå nice! hadde jeg bodd i Oslo, hadde jeg sikkert gått en tur for å titte litt på deg Anonymous poster hash: 6732f...6fa
Heeyaa Skrevet 2. juni 2014 #25 Skrevet 2. juni 2014 nice! hadde jeg bodd i Oslo, hadde jeg sikkert gått en tur for å titte litt på deg Hvis du er dame så hadde det vært veldig koselig
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #26 Skrevet 2. juni 2014 Hvis du er dame så hadde det vært veldig koselig Jeg er dame ja, 25 år, blond, liten og slank, ser bedre ut enn jeg har gjort på flere år! hvorfor tror alle at jeg er en mann plutselig? :frown: Går vel an at vi er litt over gjennomsnittet kåte og nysgerrige vi også? Anonymous poster hash: 6732f...6fa
Heeyaa Skrevet 2. juni 2014 #27 Skrevet 2. juni 2014 Jeg er dame ja, 25 år, blond, liten og slank, ser bedre ut enn jeg har gjort på flere år! hvorfor tror alle at jeg er en mann plutselig? :frown: Går vel an at vi er litt over gjennomsnittet kåte og nysgerrige vi også? Hehe har da aldri sagt noe om det? Sier at det hadde vært koselig Så det er bare å ta turen til Oslo
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #28 Skrevet 2. juni 2014 Hehe har da aldri sagt noe om det? Sier at det hadde vært koselig Så det er bare å ta turen til Oslo Det var en annen her som skrev at jeg utga meg for å være noen andre, så var ikke direkte rettet mot deg går ut og soler meg og tenker på en oslotur jeg. Anonymous poster hash: 6732f...6fa
Heeyaa Skrevet 2. juni 2014 #29 Skrevet 2. juni 2014 Det var en annen her som skrev at jeg utga meg for å være noen andre, så var ikke direkte rettet mot deg går ut og soler meg og tenker på en oslotur jeg. Hehe gjør det Får dra å gjøre mitt og vente jeg da
volvo22 Skrevet 2. juni 2014 #30 Skrevet 2. juni 2014 Du er ikke alene,TS. Her kribler det i buksa så og si hele tiden nå i finværet Har "gjort noe med det" et par ganger idag,men kriblinga kommer bare igjen...hehe
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #31 Skrevet 2. juni 2014 Denne tråden er så tragisk! Anonymous poster hash: a4a7a...25f
SardintrollReturns Skrevet 2. juni 2014 #33 Skrevet 2. juni 2014 det er ikke vår lengre, det er sommer I dette tilfellet er det våren på speed.
Gjest HomerS Skrevet 2. juni 2014 #34 Skrevet 2. juni 2014 Du er ikke alene om å være kåt om dagen gitt.. Selv om jeg har en samboer som gladelig stiller opp, så har jeg lyst til å voldta annenhver mannn jeg ser. ;-) hehe...styr deg! 1
Subtessa Skrevet 2. juni 2014 #35 Skrevet 2. juni 2014 hehe...styr deg! Jeg prøver, tro du meg! Men er snart en eller annen som må kn***e meg hardt og brutalt!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #36 Skrevet 3. juni 2014 Jeg prøver, tro du meg! Men er snart en eller annen som må kn***e meg hardt og brutalt! haha! Var helt sykt mange kjekke menn innom jobben min i dag, har mann jeg også så det blir å bare se litt ekstra godt, men ikke røre Anonymous poster hash: 6732f...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå