Gå til innhold

våryr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

haha, alt du vet ;) Alle skal få :P hehe neida, men ta godt vare på mannen din ;)

Tro meg, han blir veldig godt tatt vare på om dagen ;)

Anonymous poster hash: 6732f...6fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vanlig det. Soler meg naken og onanerer på svalbergene ett sted i Oslo hver eneste dag nå :fnise::sjokkert:

Endret av Heeyaa
AnonymBruker
Skrevet

For det er jo sååååå vanskelig å se at du er volvo22 som utgir deg for å være jente. den dårlige bruken din av smileys er umiskjennelig.

Anonymous poster hash: 024b9...e45

ehh, okeii.. :huh:

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig det. Soler meg naken og onanerer på svalbergene ett sted i Oslo hver eneste dag nå :fnise::sjokkert:

nice! hadde jeg bodd i Oslo, hadde jeg sikkert gått en tur for å titte litt på deg :rodmer:

Skrevet

nice! hadde jeg bodd i Oslo, hadde jeg sikkert gått en tur for å titte litt på deg :rodmer:

Hvis du er dame så hadde det vært veldig koselig :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er dame så hadde det vært veldig koselig :)

Jeg er dame ja, 25 år, blond, liten og slank, ser bedre ut enn jeg har gjort på flere år! hvorfor tror alle at jeg er en mann plutselig? :frown: Går vel an at vi er litt over gjennomsnittet kåte og nysgerrige vi også? :wink:

Skrevet

Jeg er dame ja, 25 år, blond, liten og slank, ser bedre ut enn jeg har gjort på flere år! hvorfor tror alle at jeg er en mann plutselig? :frown: Går vel an at vi er litt over gjennomsnittet kåte og nysgerrige vi også? :wink:

Hehe har da aldri sagt noe om det? Sier at det hadde vært koselig :)

Så det er bare å ta turen til Oslo :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe har da aldri sagt noe om det? Sier at det hadde vært koselig :)

Så det er bare å ta turen til Oslo :fnise:

Det var en annen her som skrev at jeg utga meg for å være noen andre, så var ikke direkte rettet mot deg ;) går ut og soler meg og tenker på en oslotur jeg. :rolleyes:

Skrevet

Det var en annen her som skrev at jeg utga meg for å være noen andre, så var ikke direkte rettet mot deg ;) går ut og soler meg og tenker på en oslotur jeg. :rolleyes:

Hehe gjør det :) Får dra å gjøre mitt og vente jeg da :fnise:

Skrevet

Du er ikke alene,TS. Her kribler det i buksa så og si hele tiden nå i finværet ;) Har "gjort noe med det" et par ganger idag,men kriblinga kommer bare igjen...hehe

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er så tragisk!

Anonymous poster hash: a4a7a...25f

Skrevet

det er ikke vår lengre, det er sommer :opplyser:

Skrevet

det er ikke vår lengre, det er sommer :opplyser:

I dette tilfellet er det våren på speed. :P

Gjest HomerS
Skrevet

Du er ikke alene om å være kåt om dagen gitt.. Selv om jeg har en samboer som gladelig stiller opp, så har jeg lyst til å voldta annenhver mannn jeg ser. ;-)

hehe...styr deg! ;)

• Liker 1
Skrevet

hehe...styr deg! ;)

Jeg prøver, tro du meg! Men er snart en eller annen som må kn***e meg hardt og brutalt!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver, tro du meg! Men er snart en eller annen som må kn***e meg hardt og brutalt!

haha! Var helt sykt mange kjekke menn innom jobben min i dag, har mann jeg også så det blir å bare se litt ekstra godt, men ikke røre :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...