Gå til innhold

våryr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så kåt om dagen, varmen, været, alt er så digg om dagen. Bare i dag har jeg fingret 2 ganger og måtte gi mannen en skikkelig omgang når han kom hjem fra jobb. Jeg er fortsatt kåt, hvor skal jeg gjøre av meg? hehe, det er nesten litt slitsomt faktisk :P



Anonymous poster hash: 6732f...6fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det hyggelig da? Da kan vi samle oss her, vi som sliter litt med det om dagen :P



Anonymous poster hash: 6732f...6fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å fortelle dette til fremmede på nett?

Skjønner ikke helt vitsen med å hate på oss som deler våre tanker og følelser?

Vi har lov til å diskutere seksualitet her, er ingenting du skulle sagt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig flinkeceline ;) og vise frem at det ikke bare er menn som går rundt og er kåte, vi jenter har våre behov vi også :)



Anonymous poster hash: 6732f...6fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere ikke bare sette dere her på fanget og snakke om det?

Vil ligge på en strand uten andre mennesker enn meg og deg, blir smurt inn i solkrem, bli massert over hele kroppen, og da er jeg mer enn klar :P

Anonymous poster hash: 6732f...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ligge på en strand uten andre mennesker enn meg og deg, blir smurt inn i solkrem, bli massert over hele kroppen, og da er jeg mer enn klar :P

Anonymous poster hash: 6732f...6fa

Har opplevd at sex på en strand uten hjelpemidler som et digert håndkle eller presenning for den saks skyld kan være problematisk. ^^ Tanken er pirrende, men det å unngå sand på plasser som helst ikke skal inneholde sand er ganske vanskelig, særlig etter massasje og den slags. hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at sex på en strand uten hjelpemidler som et digert håndkle eller presenning for den saks skyld kan være problematisk. ^^ Tanken er pirrende, men det å unngå sand på plasser som helst ikke skal inneholde sand er ganske vanskelig, særlig etter massasje og den slags. hehe.

ikke ødelegg daah :P kanskje det er gress der, hvis ikke kan vi jo gå ut i vannet ;)

Anonymous poster hash: 6732f...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ødelegg daah :P kanskje det er gress der, hvis ikke kan vi jo gå ut i vannet ;)

Anonymous poster hash: 6732f...6fa

Bra du er løsnings-orientert. Grass og vannet er bedre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror dere er mennene i mitt liv :) haha



Anonymous poster hash: 6732f...6fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å fortelle dette til fremmede på nett?

Skjønner ikke helt vitsen med å hate på oss som deler våre tanker og følelser?

Vi har lov til å diskutere seksualitet her, er ingenting du skulle sagt!

boythatescalated.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Threesome? :fnise:

åååh, vi er meant to be, du liker jenter i joggebukse, jeg kan gå i joggebukse for deg hver dag ;) jeg må bare skille meg først:p eller kan han også få bli med? :) hehe

Anonymous poster hash: 6732f...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, vi er meant to be, du liker jenter i joggebukse, jeg kan gå i joggebukse for deg hver dag ;) jeg må bare skille meg først:p eller kan han også få bli med? :) hehe

Anonymous poster hash: 6732f...6fa

haha, alt du vet ;) Alle skal få :P hehe neida, men ta godt vare på mannen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig flinkeceline ;) og vise frem at det ikke bare er menn som går rundt og er kåte, vi jenter har våre behov vi også :)

Anonymous poster hash: 6732f...6fa

For det er jo sååååå vanskelig å se at du er volvo22 som utgir deg for å være jente. den dårlige bruken din av smileys er umiskjennelig.

Anonymous poster hash: 024b9...e45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å være kåt om dagen gitt.. Selv om jeg har en samboer som gladelig stiller opp, så har jeg lyst til å voldta annenhver mannn jeg ser. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...