AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg er så kåt om dagen, varmen, været, alt er så digg om dagen. Bare i dag har jeg fingret 2 ganger og måtte gi mannen en skikkelig omgang når han kom hjem fra jobb. Jeg er fortsatt kåt, hvor skal jeg gjøre av meg? hehe, det er nesten litt slitsomt faktisk Anonymous poster hash: 6732f...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 2. juni 2014 #2 Del Skrevet 2. juni 2014 Samma her har fingra meg hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2014 #3 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg skjønner ikke helt vitsen med å fortelle dette til fremmede på nett? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Del Skrevet 2. juni 2014 Er ikke det hyggelig da? Da kan vi samle oss her, vi som sliter litt med det om dagen Anonymous poster hash: 6732f...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 2. juni 2014 #5 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg skjønner ikke helt vitsen med å fortelle dette til fremmede på nett? Skjønner ikke helt vitsen med å hate på oss som deler våre tanker og følelser? Vi har lov til å diskutere seksualitet her, er ingenting du skulle sagt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Del Skrevet 2. juni 2014 Enig flinkeceline og vise frem at det ikke bare er menn som går rundt og er kåte, vi jenter har våre behov vi også Anonymous poster hash: 6732f...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 2. juni 2014 #7 Del Skrevet 2. juni 2014 Kan dere ikke bare sette dere her på fanget og snakke om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Del Skrevet 2. juni 2014 ^^ Anonymous poster hash: 6732f...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Del Skrevet 2. juni 2014 Kan dere ikke bare sette dere her på fanget og snakke om det? Vil ligge på en strand uten andre mennesker enn meg og deg, blir smurt inn i solkrem, bli massert over hele kroppen, og da er jeg mer enn klar Anonymous poster hash: 6732f...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 2. juni 2014 #10 Del Skrevet 2. juni 2014 Vil ligge på en strand uten andre mennesker enn meg og deg, blir smurt inn i solkrem, bli massert over hele kroppen, og da er jeg mer enn klar Anonymous poster hash: 6732f...6fa Har opplevd at sex på en strand uten hjelpemidler som et digert håndkle eller presenning for den saks skyld kan være problematisk. ^^ Tanken er pirrende, men det å unngå sand på plasser som helst ikke skal inneholde sand er ganske vanskelig, særlig etter massasje og den slags. hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #11 Del Skrevet 2. juni 2014 Har opplevd at sex på en strand uten hjelpemidler som et digert håndkle eller presenning for den saks skyld kan være problematisk. ^^ Tanken er pirrende, men det å unngå sand på plasser som helst ikke skal inneholde sand er ganske vanskelig, særlig etter massasje og den slags. hehe. ikke ødelegg daah kanskje det er gress der, hvis ikke kan vi jo gå ut i vannet Anonymous poster hash: 6732f...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 2. juni 2014 #12 Del Skrevet 2. juni 2014 ikke ødelegg daah kanskje det er gress der, hvis ikke kan vi jo gå ut i vannet Anonymous poster hash: 6732f...6fa Bra du er løsnings-orientert. Grass og vannet er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo24 Skrevet 2. juni 2014 #13 Del Skrevet 2. juni 2014 Threesome? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #14 Del Skrevet 2. juni 2014 jeg tror dere er mennene i mitt liv haha Anonymous poster hash: 6732f...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. juni 2014 #15 Del Skrevet 2. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2014 #16 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg skjønner ikke helt vitsen med å fortelle dette til fremmede på nett? Skjønner ikke helt vitsen med å hate på oss som deler våre tanker og følelser? Vi har lov til å diskutere seksualitet her, er ingenting du skulle sagt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #17 Del Skrevet 2. juni 2014 Threesome? åååh, vi er meant to be, du liker jenter i joggebukse, jeg kan gå i joggebukse for deg hver dag jeg må bare skille meg først:p eller kan han også få bli med? hehe Anonymous poster hash: 6732f...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo24 Skrevet 2. juni 2014 #18 Del Skrevet 2. juni 2014 åååh, vi er meant to be, du liker jenter i joggebukse, jeg kan gå i joggebukse for deg hver dag jeg må bare skille meg først:p eller kan han også få bli med? hehe Anonymous poster hash: 6732f...6fa haha, alt du vet Alle skal få hehe neida, men ta godt vare på mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #19 Del Skrevet 2. juni 2014 Enig flinkeceline og vise frem at det ikke bare er menn som går rundt og er kåte, vi jenter har våre behov vi også Anonymous poster hash: 6732f...6fa For det er jo sååååå vanskelig å se at du er volvo22 som utgir deg for å være jente. den dårlige bruken din av smileys er umiskjennelig. Anonymous poster hash: 024b9...e45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Subtessa Skrevet 2. juni 2014 #20 Del Skrevet 2. juni 2014 Du er ikke alene om å være kåt om dagen gitt.. Selv om jeg har en samboer som gladelig stiller opp, så har jeg lyst til å voldta annenhver mannn jeg ser. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå