AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har et sår ellernoe på ene kjønnsmoden som jeg ønsker en lege å se på. Tingen er at det tar så lang tid å få time her, men så har jeg sett gynekolog-stol osv på helsestasjonen for ungdom. Kan de sjekke sånn der? Er jo en lege og en helsesøster, men hvilken type lege er det som pleier å være på helsestasjonen? Er det allmennleger?Anonymous poster hash: f5092...71b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Du kan ta GU på helsestasjon for ungdom, det er helt vanlig. Det er som regel allmennleger som jobber der, men noen ganger kan de være spesialister på enkelte felt i tillegg. Anonymous poster hash: 2f723...11c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Du kan ta GU på helsestasjon for ungdom, det er helt vanlig. Det er som regel allmennleger som jobber der, men noen ganger kan de være spesialister på enkelte felt i tillegg. Anonymous poster hash: 2f723...11c Tusen takk for svar! Da skal jeg ta meg entur dit idag og få sjekket. Anonymous poster hash: f5092...71b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå