AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Hei. Jeg er en ung gutt på rundt 20 år som for litt siden skrev en tråd om nakenbading og om man kunne bli anmeldt for å nakenbade ved en innsjø I skogkanten. Har nå prøvd dette på soldagene I mai og har ikke opplevd negative reaksjoner. Har vært andre badere I området og de vel egentlig bare fortsatt som vanlig og badet videre uten å bry seg. En gang var det en gjeng med badene tenåringsjenter I nærheten mens jeg nakenbadet. Jeg ble litt satt ut og trodde de skulle bli satt ut og provosert og true med anmeldelse men istedet var de helt rolige og kikket på meg flere ganger når jeg sto naken I vannkanten. Når de var ferdige og skulle gå snudde de alle seg flere ganger og stirret på meg. Møtte de igjen I området senere og da smilte de til meg. Eneste jeg har inntrykket av at man kan oppleve er altså litt stirring og kikking. En annen gang var det også to unge jenter I nærheten som heller ikke brydde seg. Men den ene så veldig mye på meg flere ganger. Ergo har jeg ikke opplevd negative eller aggressive reaksjoner. Dere som svarte meg hadde dermed rett I at ren bading uten klær ikke var så fy-fy som jeg trodde. Det er bra for å bade naken ute I naturen er en god følelse. Anonymous poster hash: 4d7ec...730 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 De jentene ble jo sikkert bare glad for å få nyte synet av en naken ung fyr Anonymous poster hash: 38e38...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Ja haha det virker nesten slik. De ble jo ihvertfall ikke sure. Anonymous poster hash: 4d7ec...730
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Er vel bare trivelig at folk koser seg i naturen helt naken, uansett kjønn. Selvfølgelig sier jentene "hei" til deg når de møter deg senere, hvis du har oppført deg dannet. Vi jenter liker da gutter som "tørr" det som på en måte ikke er lovlig. Soler meg naken, på naken-Huk selv, så da bryr ingen seg. Alle er nakne. Ute på landet, ved et vann, gjør jeg det aldri alene, men med venner/vennnner. Da er vi liksom i flertall, hvis noen skulle komme. Hihi. Anonymous poster hash: 063db...384
Heeyaa Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Badet og solet meg naken flere ganger i år, deilig. Har også fått sett ett par som knulla og hatt to damer som veldig nysgjerrige tilskuere mens jeg solet meg (på svalbergene ved sjøen). God start på sommeren 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Takk for svar! Hahaha ja jeg trodde i utgangspunktet jenter ville reagere med avsky eller "æsj en blotter" men nei det gjorde de faktisk ikke. Anonymous poster hash: 4d7ec...730
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Så lenge en bare er naken og ellers ikke sprader som en annen påfugl så skal det mye til for at en i Norge skal bli oppfattet som en pervers gris. Det er ingenting farlig eller skadelig med en naken kropp. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Så lenge en bare er naken og ellers ikke sprader som en annen påfugl så skal det mye til for at en i Norge skal bli oppfattet som en pervers gris. Det er ingenting farlig eller skadelig med en naken kropp. Så hvis du var på en badeplass og en gutt badet naken så ville du ikke syntes det var "for drøyt"? Anonymous poster hash: 4d7ec...730
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Så hvis du var på en badeplass og en gutt badet naken så ville du ikke syntes det var "for drøyt"? Anonymous poster hash: 4d7ec...730 Det er vel ikke det det er snakk om. Men at en ung gutt legger seg naken på et svaberg. Ikke midt opp en badeplass. Jeg også soler med uten g-string hvis det går, men ikke der det går ørten folk forbi. Er vi 2 eller 3 nakne, var vi der liksom først. Anonymous poster hash: 063db...384
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Hva med hvis folk soler seg nakne ved en innsjø/et vann I skogkanten? Anonymous poster hash: 4d7ec...730
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Det er vel ikke så farlig om man sprader rundt litt som denne jenta, selv om man er gutt. Man er da egentlig i Paradis, når man springer rundt naken som en unge. Se hvor lekkert det ser ut på videoen. At du ikke får hvite striper er jo nok et pluss. //vimeo.com/93543331 Anonymous poster hash: 063db...384 1
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Det er vel ikke så farlig om man sprader rundt litt som denne jenta, selv om man er gutt. Man er da egentlig i Paradis, når man springer rundt naken som en unge. Se hvor lekkert det ser ut på videoen. At du ikke får hvite striper er jo nok et pluss. //vimeo.com/93543331 Anonymous poster hash: 063db...384 Vet ikke hvordan andre oppfatter den videoen...men jeg syntes den var ekstremt erotisk på en flott måte. Nydelig blid dame og da....Blodpumpa mi kom igang iallefall 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Hva med hvis folk soler seg nakne ved en innsjø/et vann I skogkanten?Anonymous poster hash: 4d7ec...730 helt okAnonymous poster hash: 6166b...9cb
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Så hvis du var på en badeplass og en gutt badet naken så ville du ikke syntes det var "for drøyt"? Anonymous poster hash: 4d7ec...730 Nei, ikke så lenge han var der kun for å bade naken, og han ikke la seg rett oppi meg når det er plass til å ligge lenger borte. Om vedkommende hadde hatt en uforklarlig trang til å tafse seg i skrittet, stå bredbeint og strekke ut eller på død og liv skulle stå med utstyr eller rumpehull rett i synsfeltet mitt hele hele tiden så ville det vært ubehagelig. Men å bade, og kun bade, naken, det ville jeg ikke tenkt noe særlig over.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Tenk litt på miljøet også da. Man slipper å vaske x antall truser og bikinier en sommer. Da blir det mye lavere co2-utslipp. Fint vær en dag, du kan ta Bygdøy-bussen rett ut til naken-Huk. Trenger ikke hjemom for å hente truse og bikini. Ikke mye innsparing, men alle monner drar. Du blir jevnt brun, trenger ikke bruke strøm på solstudio for å ta vekk hvite felt. Anonymous poster hash: 063db...384
Heeyaa Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Tenk litt på miljøet også da. Man slipper å vaske x antall truser og bikinier en sommer. Da blir det mye lavere co2-utslipp. LOL!
Kikker Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Vet ikke hvordan andre oppfatter den videoen...men jeg syntes den var ekstremt erotisk på en flott måte. Nydelig blid dame og da....Blodpumpa mi kom igang iallefall Jeg kjente det rykket i kuken, den ble knall hard. Hun viste seg jo frem som om hun ville bli knullet, hun var deilig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå