Gå til innhold

lunge sykdom?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har hatt vondt i hodet, lunger og har en ekstrem hoste, først var det slim hoste og nå tør hoste.

jeg er litt svimmel hele tiden.

Og ekstrem hodepine

noen som har peiling?

jeg vet jeg har migrene men kan ikke ha noe med dette å gjøre.

jeg kan såvidt puste pga hosten, starter å hoste hvergang jeg puster inn.

noen som vet noe om dette?

Anonymous poster hash: 73f81...22e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har det vært slik da? Høres ut som en infeksjon i luftveiene som er på vei til å bli borte i og med at det er tørrhoste nå

Skrevet

Hvor lenge har det vært slik da? Høres ut som en infeksjon i luftveiene som er på vei til å bli borte i og med at det er tørrhoste nå

Dette har jeg hatt siden forige søndag. men tror det må være noe smittsomt siden min far hadde det også, men hannes forsvant fortere.

Skrevet

høres ut som et litt kraftig forkjølelsesvirus, men hvis du har feber fortsatt ville jeg kanskje vurdert en tur til legen, men vil tro du er på bedringens vei, hvis du røyker så er det kanskje derfor det henger litt ekstra i. Drikk masse vann, det er varmt om dagen, så er du nok på bena igjen snart ;)

Skrevet

høres ut som et litt kraftig forkjølelsesvirus, men hvis du har feber fortsatt ville jeg kanskje vurdert en tur til legen, men vil tro du er på bedringens vei, hvis du røyker så er det kanskje derfor det henger litt ekstra i. Drikk masse vann, det er varmt om dagen, så er du nok på bena igjen snart ;)

tror jeg holder meg til denne :-) jeg tror jeg har hatt det så lenge fordi jeg røyker i tillegg.

jeg får se hvor lenge jeg klarer meg uten :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har enda ikke blitt frisk,..

men i natt så våkna jeg av at jeg ikke fekk puste, og med panikk så gjekk jeg rundt i huset for å finne vann, og når jeg drakk vannet føltes det ut som alt stoppet i halsen, altså ingenting blei skikkelig svelgt.

og eneste måten får at jeg skulle få puste igjen var og stikke fingeren i halsen og spy opp.

Skrevet

men i natt så våkna jeg av at jeg ikke fekk puste, og med panikk så gjekk jeg rundt i huset for å finne vann, og når jeg drakk vannet føltes det ut som alt stoppet i halsen, altså ingenting blei skikkelig svelgt.

og eneste måten får at jeg skulle få puste igjen var og stikke fingeren i halsen og spy opp.

Hvordan er formen nå? Feber? Går det greit å puste? Hoster du mye?

Hvis du ikke er bedre er det på tide med en tur til legen, gjerne på legevakta nå som det er helg. Symptomene du beskriver KAN minne LITT om hvordan jeg opplevde da jeg hadde lungebetennelse.

Better safe than sorry.

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig influensa. Ikke rart det er kø på legekontorer når er det så mange hypokondere. Føles ut som du dør, men det går over

Anonymous poster hash: 336e2...dd3
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Helt vanlig influensa. Ikke rart det er kø på legekontorer når er det så mange hypokondere. Føles ut som du dør, men det går over

Famous last words...

Gjest chisandra
Skrevet

Når det har vart så lenge, så bør du til legen en tur?

Om ikke annet så for å få noen medisiner som letter tilværelsen din litt.

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat hatt samme runden selv. Utrolig vondt, frustrerende og forferdelig. Eneste trøsten jeg kan gi deg er at det går over :hjerte:

Bruk hjelpemidler du får på apoteket. Hostesaft mot tørrhoste, pastiller, vann, sov i nesten sittende stilling osv. God bedring!

Skrevet

Har akkurat hatt samme runden selv. Utrolig vondt, frustrerende og forferdelig. Eneste trøsten jeg kan gi deg er at det går over :hjerte:

Bruk hjelpemidler du får på apoteket. Hostesaft mot tørrhoste, pastiller, vann, sov i nesten sittende stilling osv. God bedring!

Gode tips. Men eg har enda ikke blitt frisk etter så mange uker, så skal besøke lege for første gang siden jeg blei syk, på fredag.

Skrevet

Hvordan er formen nå? Feber? Går det greit å puste? Hoster du mye?

Hvis du ikke er bedre er det på tide med en tur til legen, gjerne på legevakta nå som det er helg. Symptomene du beskriver KAN minne LITT om hvordan jeg opplevde da jeg hadde lungebetennelse.

Better safe than sorry.

Eg tror nesten det er på tide å besøke lege ja. Har skaffet sjofør så tar det på fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...