Chocoholic Skrevet 1. juni 2014 #1 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg er bleik (MAC NW10-15, Bobbi Brown porcelain/alabaster ++), og jeg får ikke farge i det hele tatt uansett hvor mye ute i sola jeg er. Jeg vil gjerne ha glødende fin sommerhud jeg også, men jeg ønsker ikke å bruke en typisk fake tan heller - jeg vil jobbe med huden, ikke mot. Jeg tenkte at en slik "gradual tan" altså selvbruning og fukt i ett kunne være en fin mellomløsning. Er det noen som har en god en å anbefale som fungerer fint på lys hud uten å se oransje eller flekkete ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingalu Skrevet 2. juni 2014 #2 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg er også veldig lys, og jeg bruker Rodial Brazilian Tan i fargen Clear (som er den lyseste av 3). Synes den gir en veldig fin, forsiktig glød, uten at det lyser selvbruning i det hele tatt, og den kan brukes noen dager på rad for å bygge opp en sterkere farge. Lukter litt selvbruning, men jeg har aldri vært borti noen selvbrunere som ikke lukter selvbruning, så jeg lever med det, lukten går bort etter en dusj dagen etter. Ellers er Jane Iredale Tantasia Self Tanner også veldig lys. Dvs, selve kremen er ikke så lys (for at man skal kunne ha kontroll på hvor man har påført den), men fargen man får er nok den lyseste jeg har "vært borti" :-) Synes dog fortsatt Rodial sin har bedre konsistens på geleen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 2. juni 2014 #3 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg hater selvbruning og kjøper sjelden billige produkter for jeg reagerer på alt mulig men jeg må bare nevne at jeg er så utrolig fornøyd med Dove sin Gradual Self Tanner Jeg blir heller ikke oransj eller flekkete av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 3. juni 2014 #4 Del Skrevet 3. juni 2014 Venninna mi har veldig god erfaring med Dove Summer Glow. Hun brukte den i ansiktet også, så kjempeflott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 3. juni 2014 #5 Del Skrevet 3. juni 2014 St. Tropez Gradual Tan. Søsteren min har lys hud og bruker light/medium, veldig fornøyd med den! Jeg er litt mørkere i huden og bruker medium/dark i samme type. Koster litt, men absolutt verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå