AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Hvor ofte er det normalt å ha sex i et forhold? jeg vil helst ha sex hver dag, gjerne flere ganger for dagen. Men da jeg sov hos min kjære i helgen, hadde vi ikke sex en eneste gang, han virket bare uinteressert og trøtt, så jeg tok ikke sjansen på å kaste meg over han. er litt sjenert og forholde er ganske ferskt Anonymous poster hash: cbeff...01f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Det varierer garantert fra forhold til forhold. Er man trøtt og sliten, er vel sex noe av det første som "utgår" hos mange... Anonymous poster hash: 84fab...c6a
Fhashion King Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Det varierer garantert fra forhold til forhold. Er man trøtt og sliten, er vel sex noe av det første som "utgår" hos mange... Anonymous poster hash: 84fab...c6a Snakk for deg selv. Fysisk utslitt = litt mindre lyst, men fikser det Sykisk utslitt = mye lyst og fikser det helt greit Det er ingen søvn som blir bedre en etter ett skikkelig knull.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Det er veldig individuelt for hvert forhold tenker jeg. Noen har mye seksuell kjemi og da blir det oftere. Anonymous poster hash: 93d17...6cf
Timza Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Om jenta takler å ta ansvar og styre på litt når man er sliten og rir uten å forvente så ekstremt med forspill de dagene, så sier jeg aldri/veldig sjeldent nei til sex. Jeg er uansett flink til å styre på og sørge for at hu får orgasmer og det som er i vanlige perioder, så jeg har aldri opplevd det som et problem at jenta tar over og styrer på de gangene hu har ekstremt lyst og jeg er utslitt. Men det blir jo ikke sex om du ikke tar initiativ når han ikke gjør det. Så ta initiativ heller neste gang. Sier han nei, så får du høre om det er greit om du drar på en ridetur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå