Gjest Evel Skrevet 5. juni 2014 #61 Skrevet 5. juni 2014 Okay..... skjønner det. Kanskje har du lest noen av de sære kommentarene mine her på forum også, så da vet du kanskje at du kan få lånt en lekker kjole av meg om du skulle trenge det.... Så der røk den date'n..... Jeg tror det er bedre for deg å møte en dame som liker slikt Jeg foretrekker en mann i manneklær
Hottrio Skrevet 5. juni 2014 #62 Skrevet 5. juni 2014 Jeg tror det er bedre for deg å møte en dame som liker slikt Jeg foretrekker en mann i manneklær Ja jeg skjønner det. Selv liker jeg best damer i dameklær også, så derfor skjønner jeg deg godt! Men jeg måtte bare tøyse litt med deg
Gjest Evel Skrevet 5. juni 2014 #63 Skrevet 5. juni 2014 Ja jeg skjønner det. Selv liker jeg best damer i dameklær også, så derfor skjønner jeg deg godt! Men jeg måtte bare tøyse litt med deg Det skal du få lov til. Jeg tåler det
Hottrio Skrevet 5. juni 2014 #64 Skrevet 5. juni 2014 Det skal du få lov til. Jeg tåler det Takk!! Men vi kunne jo kanskje shoppe litt sammen en gang...... Da kunne jeg jo være enten en venninne for deg eller en homsevenn
Gjest Evel Skrevet 5. juni 2014 #65 Skrevet 5. juni 2014 Takk!! Men vi kunne jo kanskje shoppe litt sammen en gang...... Da kunne jeg jo være enten en venninne for deg eller en homsevenn Da må du tåle å få høre sannheten for jeg er ganske ærlig.. Men jeg er ikke så god på klær og slikt, selv om jeg er kvinne
Hottrio Skrevet 5. juni 2014 #66 Skrevet 5. juni 2014 Da må du tåle å få høre sannheten for jeg er ganske ærlig.. Men jeg er ikke så god på klær og slikt, selv om jeg er kvinne Selvsagt sier du bare rett ut det du mener! Det er det beste. Jeg er heller ikke god på det, ikke i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå