Gå til innhold

Hadde du knullet han her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okay..... skjønner det. Kanskje har du lest noen av de sære kommentarene mine her på forum også, så da vet du kanskje at du kan få lånt en lekker kjole av meg om du skulle trenge det....

Så der røk den date'n..... :fnise:

Jeg tror det er bedre for deg å møte en dame som liker slikt :) Jeg foretrekker en mann i manneklær :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er bedre for deg å møte en dame som liker slikt :) Jeg foretrekker en mann i manneklær :)

Ja jeg skjønner det. Selv liker jeg best damer i dameklær også, så derfor skjønner jeg deg godt! Men jeg måtte bare tøyse litt med deg :laugh:

Skrevet

Ja jeg skjønner det. Selv liker jeg best damer i dameklær også, så derfor skjønner jeg deg godt! Men jeg måtte bare tøyse litt med deg :laugh:

Det skal du få lov til. Jeg tåler det :)

Skrevet

Det skal du få lov til. Jeg tåler det :)

Takk!!

Men vi kunne jo kanskje shoppe litt sammen en gang...... Da kunne jeg jo være enten en venninne for deg eller en homsevenn :)

Skrevet

Takk!!

Men vi kunne jo kanskje shoppe litt sammen en gang...... Da kunne jeg jo være enten en venninne for deg eller en homsevenn :)

Da må du tåle å få høre sannheten for jeg er ganske ærlig.. Men jeg er ikke så god på klær og slikt, selv om jeg er kvinne :)

Skrevet

Da må du tåle å få høre sannheten for jeg er ganske ærlig.. Men jeg er ikke så god på klær og slikt, selv om jeg er kvinne :)

Selvsagt sier du bare rett ut det du mener! Det er det beste.

Jeg er heller ikke god på det, ikke i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...