Gjest HH Skrevet 17. juni 2004 #1 Skrevet 17. juni 2004 Vi ønsker å dra til en gresk øy med en datter på 1,5 år. Ønsker hotell på stranda, nær et sentrum med litt restauranter. Må være fin strand. Jeg synes det er vanskelig å få et riktig inntrykk av hotellene når jeg kikker i katalogene. Håper derfor at noen har et forslag til et bra hotell. Har hørt mye positivt om Naxos, men tar gjerne i mot forslag på andre øyer.
Gjest kath Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 jeg husker ikke navnet på hotellet,men jeg ville bare si at reis til agia anna det ligger rett utenfor naxos "by" det er fantastisk der og egner seg godt til å ha med barn. der er den fineste stranden og det ligger tett i tett med tavernaer. ikke langt inn til havna om dere vil dit. vi bodde på et lite koselig hotell der,rett på stranda-er så nydelig det stedet.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 Hei Jeg ville absolut anbefalle å bo på agia anna. der er hotellene PÅ stranden og det er veldig familievennlig miljø der. Har vært der to år på rad med flere familier med barn i alle aldre. vi har bodd på fire forskjellige hoteller der, alle var fornøyde.
Tilde Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 Ja, vil også anbefale deg å reise til Agia Anna. Mener vi lå på et hotell som het Katherina der, familiedrevet,rent, rolig og fint med badebasseng.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #5 Skrevet 25. juni 2004 det må bli agia anna,utrolig vakker plass. også er det så kort vei inn til byen om dere vil dit. personlig er det det fineste stedet på naxos. masse små familie drevne hoteller rett på stranden ikke vanskelig å få rom der
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 er ikke selve reisen til naxos helt lang og grufull??
Malou Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 Vi brukte lang tid på å komme oss ut til Naxos. Dette mye pga dårlig timing fra reiseselskapet som medførte at vi satt 2 timer i Santorini havn før ferga gikk, pluss at den "fiskebåten" vi kjørte brukte evigheter på å komme seg ut til Naxos, nærmere 3½ time. Men hjemturen gikk helt smertefritt. Bedre ferge, brukte kun ca 2 timer. Så det varierer veldig hvor smertefull turen er, også avhengig av været selvfølgelig. Vi bodde forøvrig i utkanten av Naxos by, på et hotell/leilighetskomplex som het Galaxy. Lå like ved stranden, men fra poolområdet kan man flott havutsikt. Var veldig fornøyd med det, men synes det var veldig fint ute ved Agia Anna og Agia Prokopios. Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #8 Skrevet 25. juni 2004 vi tok båt fra athen ut dit-tok ca 4 timer,båtene er kjempe fine kan ligge ute å sole seg spise i restauranten etc.. går helt fint. turen er verdt det
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #9 Skrevet 25. juni 2004 athen? trodde flyene bare gikk til santorini, det står det på nett hvertfall
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #10 Skrevet 26. juni 2004 hvis du drar med charter så er det santorini,men vi kjøpte kun flybillet på egen hånd(også noe å anbefale for de uten barn da) til athen og bestemte oss der hvor vi ville dra;) forsåvidet er det mulig å komme seg til naxos stort sett fra alle øyer i hellas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå