Gå til innhold

Pakke fra kondomeriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å bestille pakke fra kondomeriet, men vet ikke helt om det er så anonymt som de skriver på nettsidene sine jeg? Har søkt litt rundt og ser at flere har skrevet at det bruker å stå kondomeriet på skjermen når de i posten registrerer og utleverer pakker. Er det noen som vet om det er sant?



Anonymous poster hash: b52f3...412
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du er bekymret på hva de på postkontoret tror om deg (Dersom de faktisk ser at det er fra kondomeriet) så kan du jo bare kjøpe det i butikken deres i f.eks Oslo.

Anonymous poster hash: f24e7...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomeriet sender med avsender "Gøy på nett"

Det har de gjort siden de startet med nettbutikk, noe som er ganske mange år siden.

Jeg antar at de aller fleste post - bud/ ansatte vet dette, så ikke kjøp på nett om du er redd de skal se hvem det er fra. Da går du i butikken ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er bekymret på hva de på postkontoret tror om deg (Dersom de faktisk ser at det er fra kondomeriet) så kan du jo bare kjøpe det i butikken deres i f.eks Oslo.

Anonymous poster hash: f24e7...4d7

Jeg bor ikke i Oslo. De som jobber på posten er bekjente, dermed så er det litt pinlig å hente ut en postpakke fra kondomeriet hos de.

Anonymous poster hash: b52f3...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomeriet sender med avsender "Gøy på nett"

Det har de gjort siden de startet med nettbutikk, noe som er ganske mange år siden.

Jeg antar at de aller fleste post - bud/ ansatte vet dette, så ikke kjøp på nett om du er redd de skal se hvem det er fra. Da går du i butikken ;)

Det var noe sånt jeg tenkte meg ja. Då vil jeg heller kjøpe i butikk! :)

Anonymous poster hash: b52f3...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondomeriet sender med avsender "Gøy på nett"

Det har de gjort siden de startet med nettbutikk, noe som er ganske mange år siden.

Jeg antar at de aller fleste post - bud/ ansatte vet dette, så ikke kjøp på nett om du er redd de skal se hvem det er fra. Da går du i butikken ;)

Det er bare selve innpakningen som er diskret og med en fiktiv avsender. Den reelle avsenderen kommer opp på skjermen slik at de postansatte ser at det er kondomeriet som er avsender. Så med mindre man kjenner de som står bak kassa, som for øvrig har taushetsplikt, så ser jeg ikke problemet.

Jeg kan forstå det om man bor i et lita bygd med mye slarv og baksnakking, at man helst ikke vil vite at nabokjærringa ser at du bestiller dildoer.

Anonymous poster hash: 66f9d...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe sånt jeg tenkte meg ja. Då vil jeg heller kjøpe i butikk! :)

Anonymous poster hash: b52f3...412

Ja, den "anonyme" avsenderen fungerte sikkert fint kanskje første året :-) Kjøp i butikken du :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill fra http://www.6toyz.no/

De sender anonyme pakker.

Har du bestilt derfra? Ser at det står Dalen Gruppen AS som avsender, er det dette som vil komme opp på skjermen hos posten?

Anonymous poster hash: b52f3...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestilt derfra? Ser at det står Dalen Gruppen AS som avsender, er det dette som vil komme opp på skjermen hos posten?

Anonymous poster hash: b52f3...412

Om det kommer opp på skjermen vet jeg ikke, men da jeg hentet ut pakken (med kjentfolk bak disken) var det ikke noe anderledes enn en helt vanlig pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kommer opp på skjermen vet jeg ikke, men da jeg hentet ut pakken (med kjentfolk bak disken) var det ikke noe anderledes enn en helt vanlig pakke.

Ok, takk for svar!

Anonymous poster hash: b52f3...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så ille med at folk skjønner hvor du bestiller fra? Aldri forstått det, jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg pleier å bestille fra www.pandoras-closet.no. var redd for det samme som deg når det gjaldt kondomeriet så fant et annet alternativ. På pakkene fra Pandoras står det kun P.C som avsender, så der skjønner ingen hvem det er fra. I tillegg ser jeg at de har hatt skikkelig prisdropp på masse varer som nå ligger under kondomeriet i pris! :D



Anonymous poster hash: dd6bf...79f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...