hjärterdam Skrevet 2. juni 2014 #21 Skrevet 2. juni 2014 Fem minutter med bil unna der vi bor nå, dvs i hjembygda mi, ikke nabobygda Drømmen er å bygge der selv innen noen få år. Vil ikke si mer enn at det er i et av Trøndelagsfylkene.
2shy Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #22 Skrevet 2. juni 2014 Fem minutter med bil unna der vi bor nå, dvs i hjembygda mi, ikke nabobygda Drømmen er å bygge der selv innen noen få år. Vil ikke si mer enn at det er i et av Trøndelagsfylkene. Ja det var jo sånn passe vagt
Ciara Skrevet 2. juni 2014 #23 Skrevet 2. juni 2014 Bor i Oslo og kunne ikke tenke meg å bo noe annet sted. Men hadde vi hatt ubegrenset med penger ville jeg kanskje bodd på Ekeberg eller Høyenhall. 1
debattanten Skrevet 2. juni 2014 #24 Skrevet 2. juni 2014 Bor i liten sjarmerende by på sørlandet, har bodd her i over 20 år og kan ikke tenke meg noe annet sted å bo Sentralt og bra i forhold til større byer her i Sør. Passer perfekt!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #25 Skrevet 2. juni 2014 Ville bodd et sted langt sør i landet, rett ved kysten. Kanskje i Østfold? Er så lei av alt regnet og den sure vinden her i nord. Men det er ikke aktuelt å flytte, jeg har jo familien min og jobben og alt her oppe. Men jeg savner litt bedre klima sånn i hverdagen. Kunne gå ut uten vindjakke, for eksempel, bare i en sommerkjole, på sommeren.... Anonymous poster hash: 759a6...a02
hjärterdam Skrevet 2. juni 2014 #26 Skrevet 2. juni 2014 Ja det var jo sånn passe vagt Haha, ja innså vel at det ble litt vel vagt, men kan strekke meg til å si at det er i Nord-Trøndelag og ikke ved kysten
Gjest celine Skrevet 2. juni 2014 #27 Skrevet 2. juni 2014 Pt ville jeg valgt Drammen - ganske sentralt, og gjerne ved elva Passe stor by, plenty med tog til Oslo, uten at jeg trengte å binde meg til å bo der. 1
Gjest Silverstream Skrevet 2. juni 2014 #28 Skrevet 2. juni 2014 Oslo er det stedet jeg minst kunne tenkt meg å bo .... Hvor jeg helst ville ha bodd er mer vanskelig, men helst et sted med vakker natur rundt meg - store fjell og sjø.
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. juni 2014 #29 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hvis du fritt kunne valgt hvor i Norge du skulle bodd - uten å ta hensyn til andre enn deg selv og økonomi, hvor ville du flyttet? Flekkefjord eller Suldal Endret 2. juni 2014 av Eugene Onegin
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #30 Skrevet 2. juni 2014 I Stavanger ... elsker Vestlandet med sine fjell og og fjorder ... og havet Anonymous poster hash: cd2bf...991
Gjest Enhjørning Skrevet 2. juni 2014 #32 Skrevet 2. juni 2014 På en gård et idyllisk sted ved havet Gjerne på sørlandet.
Rosalie Skrevet 2. juni 2014 #33 Skrevet 2. juni 2014 Elsker Oslo. Skulle gjerne hatt stor toppleilighet med stor veranda og havutsikt på Tjuvholmen. Siden de aldri ringer meg fra Hamar på lørdagskveld, får jeg fortsette å leve i suburbia i Oslo Øst. 1
Gjest Evans Skrevet 2. juni 2014 #34 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Enten Oslo, relativt sentralt, eller langt, langt, langt borti gokk og unna alt av folk. Enten eller Endret 2. juni 2014 av Evans
2shy Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #35 Skrevet 2. juni 2014 Enten Oslo, relativt sentralt, eller langt, langt, langt borti gokk og unna alt av folk. Enten eller Vi er like! Jeg vil bo på Frogner/Briskeby det ene øyeblikket, for å så ville bo i Sørlandshus v sjøen i rolige omgivelser
Medlem Skrevet 2. juni 2014 #37 Skrevet 2. juni 2014 Elsker Oslo. Skulle gjerne hatt stor toppleilighet med stor veranda og havutsikt på Tjuvholmen. Siden de aldri ringer meg fra Hamar på lørdagskveld, får jeg fortsette å leve i suburbia i Oslo Øst. Da hadde vi trolig blitt naboer! For meg er det ingen annen norsk by enn Oslo som gjelder. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å bo enda nærmere fjorden, og da utpeker Tjuvholmen seg som den store favoritten.
Gjest Skrevet 2. juni 2014 #38 Skrevet 2. juni 2014 Jeg vil bo i Oslo, byen jeg er født og oppvokst i
Miss-Grey Skrevet 3. juni 2014 #40 Skrevet 3. juni 2014 Jeg ville bodd på Sagene, Tåsen eller Nordberg i Oslo. Akkurat nå bor jeg på Sagene, og synes det er fantastisk. Veldig kort vei til det meste, grøntarealer i umiddelbar nærhet, herlige små butikker og caféer, samt utrolig mange koselige folk. Kunne ikke ha ønsket meg noe mer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå