Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fem minutter med bil unna der vi bor nå, dvs i hjembygda mi, ikke nabobygda :)

Drømmen er å bygge der selv innen noen få år.

Vil ikke si mer enn at det er i et av Trøndelagsfylkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fem minutter med bil unna der vi bor nå, dvs i hjembygda mi, ikke nabobygda :)

Drømmen er å bygge der selv innen noen få år.

Vil ikke si mer enn at det er i et av Trøndelagsfylkene.

Ja det var jo sånn passe vagt ;)

Skrevet

Bor i Oslo og kunne ikke tenke meg å bo noe annet sted. Men hadde vi hatt ubegrenset med penger ville jeg kanskje bodd på Ekeberg eller Høyenhall.

• Liker 1
Skrevet

Bor i liten sjarmerende by på sørlandet, har bodd her i over 20 år og kan ikke tenke meg noe annet sted å bo :) Sentralt og bra i forhold til større byer her i Sør. Passer perfekt!

AnonymBruker
Skrevet

Ville bodd et sted langt sør i landet, rett ved kysten. Kanskje i Østfold? Er så lei av alt regnet og den sure vinden her i nord.

Men det er ikke aktuelt å flytte, jeg har jo familien min og jobben og alt her oppe. Men jeg savner litt bedre klima sånn i hverdagen. Kunne gå ut uten vindjakke, for eksempel, bare i en sommerkjole, på sommeren....

Anonymous poster hash: 759a6...a02
Skrevet

Ja det var jo sånn passe vagt ;)

Haha, ja innså vel at det ble litt vel vagt, men kan strekke meg til å si at det er i Nord-Trøndelag og ikke ved kysten :P

Gjest celine
Skrevet

Pt ville jeg valgt Drammen - ganske sentralt, og gjerne ved elva :) Passe stor by, plenty med tog til Oslo, uten at jeg trengte å binde meg til å bo der.

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Oslo er det stedet jeg minst kunne tenkt meg å bo ....

Hvor jeg helst ville ha bodd er mer vanskelig, men helst et sted med vakker natur rundt meg - store fjell og sjø.

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Hvis du fritt kunne valgt hvor i Norge du skulle bodd - uten å ta hensyn til andre enn deg selv og økonomi, hvor ville du flyttet?

Flekkefjord eller Suldal

Endret av Eugene Onegin
AnonymBruker
Skrevet

I Stavanger ... elsker Vestlandet med sine fjell og og fjorder ... og havet :danse:

Anonymous poster hash: cd2bf...991
Skrevet

Uti havet på ei eiga lita øy.

Gjest Enhjørning
Skrevet

På en gård et idyllisk sted ved havet :) Gjerne på sørlandet.

Skrevet

Elsker Oslo. Skulle gjerne hatt stor toppleilighet med stor veranda og havutsikt på Tjuvholmen. Siden de aldri ringer meg fra Hamar på lørdagskveld, får jeg fortsette å leve i suburbia i Oslo Øst. ;)

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet (endret)

Enten Oslo, relativt sentralt, eller langt, langt, langt borti gokk og unna alt av folk. Enten eller :)

Endret av Evans
Skrevet

Enten Oslo, relativt sentralt, eller langt, langt, langt borti gokk og unna alt av folk. Enten eller :)

Vi er like! Jeg vil bo på Frogner/Briskeby det ene øyeblikket, for å så ville bo i Sørlandshus v sjøen i rolige omgivelser :)

Skrevet

Elsker Oslo. Skulle gjerne hatt stor toppleilighet med stor veranda og havutsikt på Tjuvholmen. Siden de aldri ringer meg fra Hamar på lørdagskveld, får jeg fortsette å leve i suburbia i Oslo Øst. ;)

Da hadde vi trolig blitt naboer! :)

For meg er det ingen annen norsk by enn Oslo som gjelder. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å bo enda nærmere fjorden, og da utpeker Tjuvholmen seg som den store favoritten.

Skrevet

Jeg vil bo i Oslo, byen jeg er født og oppvokst i :)

Skrevet

Røst eller Finse, tror jeg.

Skrevet

Jeg ville bodd på Sagene, Tåsen eller Nordberg i Oslo.

Akkurat nå bor jeg på Sagene, og synes det er fantastisk. Veldig kort vei til det meste, grøntarealer i umiddelbar nærhet, herlige små butikker og caféer, samt utrolig mange koselige folk. Kunne ikke ha ønsket meg noe mer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...