Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du fritt kunne valgt hvor i Norge du skulle bodd - uten å ta hensyn til andre enn deg selv og økonomi, hvor ville du flyttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bærum. Har bodd der før, og det er utrolig koselig, for det er passe sentralt i forhold til Oslo, men det er i tillegg masse skoger og bondegårder over alt, så man får liksom alt mulig. Mye fokus på penger, men det er det vanskelig å komme unna her i landet.

Skrevet

Bærum. Har bodd der før, og det er utrolig koselig, for det er passe sentralt i forhold til Oslo, men det er i tillegg masse skoger og bondegårder over alt, så man får liksom alt mulig. Mye fokus på penger, men det er det vanskelig å komme unna her i landet.

Bærum er stort, hvor?

Nåja, du vil finne en relativt stor forskjell på interesse for penger i Bærum kontra visse andre steder :)

Skrevet

På lande et sted med et lite gårdsbruk :)

AnonymBruker
Skrevet

Monaco, er syyykt fint der! :)

Anonymous poster hash: 3f6ff...c57

Skrevet

Mye fokus på penger syntes jeg nå ikke. Men ja, spesielt Bærums Verk er koselig rundt juletider.

--

Jeg ville bodd i Oslo.

Skrevet

Jeg ville nok bodd der jeg kommer fra, på bygda. Men av anonymitetsårsaker er det hemmelig akkurat hvor :P

Skrevet

Bærum er stort, hvor?

Nåja, du vil finne en relativt stor forskjell på interesse for penger i Bærum kontra visse andre steder :)

Østerås er fint syns jeg. Der er det jo masse fine turområder. :) Bodde på Jar før, det likte jeg også veldig godt. Ja selvfølgelig er det litt mer, men det varierer jo like mye der som andre steder også. :)

Skrevet

Monaco, er syyykt fint der! :)

Anonymous poster hash: 3f6ff...c57

Monaco er ikke i Norge ;)

Skrevet

Østerås er fint syns jeg. Der er det jo masse fine turområder. :) Bodde på Jar før, det likte jeg også veldig godt. Ja selvfølgelig er det litt mer, men det varierer jo like mye der som andre steder også. :)

Det er jo plenty av steder med fantastiske turområder. Hva skiller seg ut med Østerås, hva gjør akkurat det til drømmestedet fremfor alle andre steder? :)

AnonymBruker
Skrevet

I vår lille hjemkommune i nord. Dersom vi får jobb der flytter vi hjem så raskt vi bare kan. :)

Anonymous poster hash: 88bab...71f
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvor jeg ville valgt, men jeg er litt forelsket i Lillesand og Stavern :)

Skrevet

Det er jo plenty av steder med fantastiske turområder. Hva skiller seg ut med Østerås, hva gjør akkurat det til drømmestedet fremfor alle andre steder? :)

Gode minner, for det meste :)

Gjest earthquake
Skrevet

Tromsø! Eller plassen jeg bor på nå, som også er veldig fin :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Lillestrøm, Strømmen eller Skedsmokorset. Klarer ikke å bestemme meg, men jeg bor på Vardeåsen på Skedsmokorset nå og elsker dette stedet!

Anonymous poster hash: 92dc2...1de

Skrevet

Lillestrøm, Strømmen eller Skedsmokorset. Klarer ikke å bestemme meg, men jeg bor på Vardeåsen på Skedsmokorset nå og elsker dette stedet!

Anonymous poster hash: 92dc2...1de

Skedsmokorset, av alle vakre steder i Norge? Lol. Uff, neida, jeg skal ikke være fordømmende, men læll :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drammen, første rad ved elva.

Anonymous poster hash: 52c4f...21e
AnonymBruker
Skrevet

Bakklandet eller Ila/steinberget i Trondheim.

Anonymous poster hash: 5ea88...c87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...