2shy Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Hvis du fritt kunne valgt hvor i Norge du skulle bodd - uten å ta hensyn til andre enn deg selv og økonomi, hvor ville du flyttet?
bippo Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Bærum. Har bodd der før, og det er utrolig koselig, for det er passe sentralt i forhold til Oslo, men det er i tillegg masse skoger og bondegårder over alt, så man får liksom alt mulig. Mye fokus på penger, men det er det vanskelig å komme unna her i landet.
2shy Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2014 Bærum. Har bodd der før, og det er utrolig koselig, for det er passe sentralt i forhold til Oslo, men det er i tillegg masse skoger og bondegårder over alt, så man får liksom alt mulig. Mye fokus på penger, men det er det vanskelig å komme unna her i landet. Bærum er stort, hvor? Nåja, du vil finne en relativt stor forskjell på interesse for penger i Bærum kontra visse andre steder
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Monaco, er syyykt fint der! Anonymous poster hash: 3f6ff...c57
dillyduzit Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Bærum. Har bodd der før, og det er utrolig koselig, for det er passe sentralt i forhold til Oslo, men det er i tillegg masse skoger og bondegårder over alt, så man får liksom alt mulig. Mye fokus på penger, men det er det vanskelig å komme unna her i landet. Mye fokus på penger syntes jeg nå ikke. Men ja, spesielt Bærums Verk er koselig rundt juletider. -- Jeg ville bodd i Oslo.
magicpie Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Jeg ville nok bodd der jeg kommer fra, på bygda. Men av anonymitetsårsaker er det hemmelig akkurat hvor
bippo Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Bærum er stort, hvor? Nåja, du vil finne en relativt stor forskjell på interesse for penger i Bærum kontra visse andre steder Østerås er fint syns jeg. Der er det jo masse fine turområder. Bodde på Jar før, det likte jeg også veldig godt. Ja selvfølgelig er det litt mer, men det varierer jo like mye der som andre steder også.
2shy Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2014 Monaco, er syyykt fint der! Anonymous poster hash: 3f6ff...c57 Monaco er ikke i Norge
2shy Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2014 Østerås er fint syns jeg. Der er det jo masse fine turområder. Bodde på Jar før, det likte jeg også veldig godt. Ja selvfølgelig er det litt mer, men det varierer jo like mye der som andre steder også. Det er jo plenty av steder med fantastiske turområder. Hva skiller seg ut med Østerås, hva gjør akkurat det til drømmestedet fremfor alle andre steder?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 I vår lille hjemkommune i nord. Dersom vi får jobb der flytter vi hjem så raskt vi bare kan. Anonymous poster hash: 88bab...71f
2shy Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #14 Skrevet 1. juni 2014 Jeg vet faktisk ikke hvor jeg ville valgt, men jeg er litt forelsket i Lillesand og Stavern
bippo Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Det er jo plenty av steder med fantastiske turområder. Hva skiller seg ut med Østerås, hva gjør akkurat det til drømmestedet fremfor alle andre steder? Gode minner, for det meste
Gjest earthquake Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Tromsø! Eller plassen jeg bor på nå, som også er veldig fin
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #17 Skrevet 1. juni 2014 Lillestrøm, Strømmen eller Skedsmokorset. Klarer ikke å bestemme meg, men jeg bor på Vardeåsen på Skedsmokorset nå og elsker dette stedet! Anonymous poster hash: 92dc2...1de
2shy Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #18 Skrevet 1. juni 2014 Lillestrøm, Strømmen eller Skedsmokorset. Klarer ikke å bestemme meg, men jeg bor på Vardeåsen på Skedsmokorset nå og elsker dette stedet! Anonymous poster hash: 92dc2...1de Skedsmokorset, av alle vakre steder i Norge? Lol. Uff, neida, jeg skal ikke være fordømmende, men læll 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #19 Skrevet 2. juni 2014 Drammen, første rad ved elva. Anonymous poster hash: 52c4f...21e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #20 Skrevet 2. juni 2014 Bakklandet eller Ila/steinberget i Trondheim. Anonymous poster hash: 5ea88...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå