partytre Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Litt ekkel tittel, vet... men er litt paranoid her: Igår da jeg og kjæresten min hadde sex, glapp pikken hans ut. Da han skulle putte den inn igjen "knakk den", og istedenfor å treffe inn i vagina traff han rundt rumpehullet. Gjorde helt sinnnsykt vondt, begynte å gråte og alt. Men gikk over etter noen sekunder, så tenkte ikke mer på det. Men idag da jeg var på do, så jeg at hele doen var full av blod. Det kom ikke fra vagina, men fra rumpa. Måtte tørke meg flere ganger for at det skulle gå bort. Ingen smerter eller noe, bare blødde masse. Har noen opplevd noe lignende (det med at pikken treffer rumpehullet hardt med et uhell)? Tror dere dette bare er et sår fra igår, eller kan det være hemoroider? Lest på nettet at de oppstår ved sterkt press på anus i forbindelse med avføring, men var jo ikke akk tilfellet her... Dessuten skal man isåfall blø ved avføring, men jeg var bare på do og tisset. Håper noen har noen betryggende ord...
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Kan være du har fått en rift pga avføringen og evt pga uhellet. Det gror av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå