AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har gått på loette p-piller i 3 år. Har alltid vært flink til å ta de regelmessig, men i helgen gikk jeg dessverre på en glipp. Jeg glemte å ta p-pillen min på fredag som da var pille nr 4 på brettet. Jeg tok p-pille nr 5 i går som vanlig. Jeg har Morbus Crohn og er derfor usikker på om jeg kan ta angrepille. Noen som har erfaring med det? Uavhengig av sykdom og ikke, så er jeg engstelig for å kaste opp eller bli dårlig av angrepille. Noen som kan dele erfaringer med meg? Anonymous poster hash: c42d3...125
Hecubaa Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har ingen sykdommer, men jeg har aldri merket en eneste bivirkning av angrepiller.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har ingen sykdommer, men jeg har aldri merket en eneste bivirkning av angrepiller. Tusen takk for svar Anonymous poster hash: c42d3...125
Red-Ruby Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har heller ingen erfaring med sykdommen din,men jeg var også redd for å kaste opp fordi det var en vanlig bivirkning fikk jeg vite..Jeg kom hjem med pillen,la meg i sengen og tok den, så satt jeg rolig i resten av dagen og det gikk helt fint Kan du ikke ringe til legevakten og høre? sikkert bedre å høre ekspert råd..
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Les pakningsvedlegget. Er Chrons en interaksjon skal du ikke ta den Anonymous poster hash: 60347...164
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Jeg er ikke syk, men fikk heller ingen bivirkninger av pillen. Tatt flere ganger (var noe dum i 18 årsalderen). Eneste jeg kunne oppleve var mer menstrasjon når den kom etter inntatt pille og magesmerter i forbindelse med menstrasjonen, men det var 1-2 ganger og kan ha vært tilfeldig Anonymous poster hash: d87fe...feb
Minya Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 En glemt pille er veldig sjelden nok til å få start på eggløsningen når man har gått på p-piller så lenge og er flink til å ta dem regelmessig. Det er selvfølgelig individuelt, men selv har jeg glemt både to og tre piller på rappen flere ganger de sytten årene jeg har brukt p-piller og jeg har fortsatt til gode å ende opp med et p-pillebarn. Jeg er visst ikke særlig fruktbar. Jeg sjekket felleskatalogen, Norlevo og Postinor kan du ikke ta, men du kan ta Ellaone når du har Morbus Crohn.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 En glemt pille er veldig sjelden nok til å få start på eggløsningen når man har gått på p-piller så lenge og er flink til å ta dem regelmessig. Det er selvfølgelig individuelt, men selv har jeg glemt både to og tre piller på rappen flere ganger de sytten årene jeg har brukt p-piller og jeg har fortsatt til gode å ende opp med et p-pillebarn. Jeg er visst ikke særlig fruktbar. Jeg sjekket felleskatalogen, Norlevo og Postinor kan du ikke ta, men du kan ta Ellaone når du har Morbus Crohn. Godt å høre! Hehe Takk for at du sjekket opp og tusen takk for svar. Jeg tror jeg heller mot å ta sjansen på at det går bra uten angrepille. Det er litt dumt å ta det med min sykdom, så jeg er redd for at jeg bare må krysse fingrene for at det går fint uten Anonymous poster hash: c42d3...125
Minya Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Ta en test eller tre om et par-tre ukers tid, så får du fred i sjelen
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Les pakningsvedlegget. Er Chrons en interaksjon skal du ikke ta den Anonymous poster hash: 60347...164 Det heter kontraindikasjon om noe ikke kan kombineres. Interaksjon er kun mellom legemidler.Anonymous poster hash: 8e80b...661 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 En glemt pille er veldig sjelden nok til å få start på eggløsningen når man har gått på p-piller så lenge og er flink til å ta dem regelmessig. Det er selvfølgelig individuelt, men selv har jeg glemt både to og tre piller på rappen flere ganger de sytten årene jeg har brukt p-piller og jeg har fortsatt til gode å ende opp med et p-pillebarn. Jeg er visst ikke særlig fruktbar. Jeg sjekket felleskatalogen, Norlevo og Postinor kan du ikke ta, men du kan ta Ellaone når du har Morbus Crohn. Slik tenkte jeg også helt til det ble motbevist i fjor høst. Jeg og kjæresten overnattet borte en natt. Jeg glemte å ta med p-pillene som jeg hadde gått på i 7 år. Vi tenkte det gikk greit likevel så lenge han ikke kom inni meg og jeg tok en angrepille morgenen etter. Jeg ble utrolig nok gravid! Kjæresten kom ikke en gang inni meg, så jeg var maks "uheldig". Hilsen høygravid. Anonymous poster hash: f7873...e09
Minya Skrevet 2. juni 2014 #12 Skrevet 2. juni 2014 Slik tenkte jeg også helt til det ble motbevist i fjor høst. Jeg og kjæresten overnattet borte en natt. Jeg glemte å ta med p-pillene som jeg hadde gått på i 7 år. Vi tenkte det gikk greit likevel så lenge han ikke kom inni meg og jeg tok en angrepille morgenen etter. Jeg ble utrolig nok gravid! Kjæresten kom ikke en gang inni meg, så jeg var maks "uheldig". Hilsen høygravid. Anonymous poster hash: f7873...e09 Da er du en av de sjeldne, som nevnt i innlegget mitt. Det har ofte også noe med når i pillebrettet du glemmer pillene for de som blir gravide pga glemt pille.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #13 Skrevet 2. juni 2014 Da er du en av de sjeldne, som nevnt i innlegget mitt. Det har ofte også noe med når i pillebrettet du glemmer pillene for de som blir gravide pga glemt pille. Jeg var midt i brettet, så det har sikkert litt å si i forhold til virkningen av angrepillen. Men fikk meg likevel et stort sjokk. Tar ikke noen slike sjanser igjen etter denne graviditeten for å si det sånn Anonymous poster hash: f7873...e09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå