AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Noen som vet om dette er vanlig på flyplasser i USA? Kan de lukte på klærne om man har røyket weed et par dager før? Og kan man bli tatt for det? Anonymous poster hash: 67c1d...fb6
Chloe- Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Du kan ikke bli tatt, så lenge du ikke har noe på deg. Men du kan naturligvis bli undersøkt. Jeg har sett hunder flere ganger på flyplassene, men som regel er det koffertene de er mest interessert i. 1
Haribo24 Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Da hadde jeg skjønt at du lurte! Ja kan du fortelle mer om derre grensevaktene eller?
JHF Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 De siste gangene jeg har flydd til Houston har de gått rundt med narkotikahunder i ankomsthallen. Disse snuser både på bagasjen og folkene. Også i Amsterdam har jeg 2 ganger de siste halve året opplevd at det har vært hunder etter sikkerhetskontollen ved transit.
AnonymBruker 42 Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Noen som vet om dette er vanlig på flyplasser i USA? Kan de lukte på klærne om man har røyket weed et par dager før? Og kan man bli tatt for det? Anonymous poster hash: 67c1d...fb6 Kjenner flere som blitt stoppet og tatt ut til kontroll på flyplasser i USA fordi at hundene har markert på koffert, og da høyst sannsynlig fordi de har røyket inne og det har satt seg i klær.. Du kan ikke blit "tatt" for det, men det er jo litt kjedelig med ekstra gjennomgang av bagsje da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå