Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere bader, blir musen da full av vann som renner ut igjen når dere kommer opp fra vannet, eller er kjønnsleppene i veien slik at vannet ikke kommer inn?

Av en eller annen merkelig grunn har jeg lurt på dette i flere år, uten å føle at det var riktig å spørre noen av veninnene mine :fnise:

Anonymous poster hash: a3fd8...d08
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kjønnsleppene osv blokkerer :)

Anonymous poster hash: e95cd...a70
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe åpent hull der :)

Anonymous poster hash: 248fc...da6

AnonymBruker
Skrevet

Får du vann i rumpehullet når du bader?

Anonymous poster hash: c0435...cb9
  • Liker 8
Skrevet

Hullet er jo som regel "presset sammen" når man ikke har noe oppi der. Såklart kommer det ikke inn vann da.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har aldri skjedd. Kommer aldri vann inn der, det er jo lukket når det ikke "brukes"

Anonymous poster hash: 9fc32...9fa
AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt på samme måte som at heller ikke gutter får masse vann oppi ræva, som så renner ut igjen når man går opp av vannet.

Anonymous poster hash: 96143...187
  • Liker 1
Skrevet

Det kan faktisk skje, akkurat som man kan få luft i musa når man har sex. Har aldri skjedd meg når jeg har svømt vanlig, eller sittet i et badekar, men det skjedde en gang jeg prøvde meg på litt ekstrem vannabrobatikk.

Kjenner forresten ei som tok en litt voldsom vannsklie. Hun glemte å krysse beina, og da fikk hun god spyling både foran og bak, for å si det sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innbilte meg noe sånt, men siden jeg ikke har en selv kunne jeg ikke være sikker. Da var dagens nysjerrighet stilt. Takker for svar :)

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Får vanligvis ikke vann innni skjeden nei, med mindre jeg "suger" det inn, men det er ikke noe jeg har for vane å gjøre.

Anonymous poster hash: 4fdc4...149
Skrevet

Beste. spørsmålet. ever. :fnise: Det hadde tatt seg ut om alle jenter gikk rundt å "sprutet" hver gang de badet på stranda :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får vanligvis ikke vann innni skjeden nei, med mindre jeg "suger" det inn, men det er ikke noe jeg har for vane å gjøre.

Greier du altså å suge vann inn i skjeden bare ved å bruke "de indre" musklene?

AnonymBruker
Skrevet

Eneste er hvis jeg bader med tampong..... den suger opp vann.

Og det kan renne vann ut før jeg får byttet.

Anonymous poster hash: cfa8c...739
AnonymBruker
Skrevet

Greier du altså å suge vann inn i skjeden bare ved å bruke "de indre" musklene?

jepp :ler:

• Liker 1
Skrevet

Klarer du det når du står rett opp og ned? Jeg klarer bare hvis jeg ligger på ryggen eller har rumpa i været :jolie:

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du det når du står rett opp og ned? Jeg klarer bare hvis jeg ligger på ryggen eller har rumpa i været :jolie:

jeg aner ikke. Er så lenge siden sist jeg prøvde at jeg rett og slett ikke husker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...