Gå til innhold

Er dette normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere kjærester:

Intens øyekontakt, merker at de elsker å se på meg, en god del misjonær eller meg på topp, intenst og nært, mye 69, de tar mye insh til å slikke, mye klining under sex, stryker meg i håret etterpå.

Nåværende kjæreste:

Ingen øyekontakt, enten sex i skje eller doggy. Ingen kyssing underveis. Slikker aldri, selv om jeg suger han halvparten av gangene.

Mister lysten av det. Føler ikke det er MEG han vil ha... Får dårlig samvittighet når jeg prøver å dreie det mer inn på det sporet jeg er vant til, fordi det virke som om han foretrekker det med ryggen til og ingen klining.

Er det normalt? Hva skal jeg gjøre? :(

Anonymous poster hash: 475cb...d7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innenfor sex så er det veldig lite som ikke er normalt...

However, som du selv sier, så syns du det er lite motiverende.

Du får ta deg en skikkelig prat med han, og si fra om hvordan du liker det, og så

får dere komme frem til hva dere begge kan leve med.

AnonymBruker
Skrevet

Innenfor sex så er det veldig lite som ikke er normalt...

However, som du selv sier, så syns du det er lite motiverende.

Du får ta deg en skikkelig prat med han, og si fra om hvordan du liker det, og så

får dere komme frem til hva dere begge kan leve med.

Vil ikke det bety døden for forholdet, å si at "alt" er galt? Tipper han vil føle seg ganske kritisert...

Skrevet (endret)

Vil ikke det bety døden for forholdet, å si at "alt" er galt? Tipper han vil føle seg ganske kritisert...

Tror du misforsto meg. Svært lite er unormalt. For at dere sammen skal finne ut hva dere vil så må dere snakke sammen, og så lenge du ikke sier noe så vil han tro du er fornøyd .

Det er ikke kritikk å si : du vennen, jeg har så lyst at vi skal prøve å.....

Skjønner du bedre hva jeg mener nå?

Håper dere finner ut av det, ellers tror jeg det vil være døden for forholdet deres desverre. Du vil bare bli mer og mer frustrert

Endret av lillbilly
Skrevet

Prøvde redigere men er på mobil. Når du skal snakke med han så sier du ikke typ: du gjør ikke... , du ditt... , du datt. Du sier : jeg vil så gjerne, jeg har lyst osv. Da vil han neppe oppfatte det som kritikk. Det du da sier er : jeg er egentlig fornøyd men skal vi ikke utvide litt ( du sier ikke det siste her, men det er det han kommer til å høre)

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tidligere kjærester:

Intens øyekontakt, merker at de elsker å se på meg, en god del misjonær eller meg på topp, intenst og nært, mye 69, de tar mye insh til å slikke, mye klining under sex, stryker meg i håret etterpå.

Nåværende kjæreste:

Ingen øyekontakt, enten sex i skje eller doggy. Ingen kyssing underveis. Slikker aldri, selv om jeg suger han halvparten av gangene.

Mister lysten av det. Føler ikke det er MEG han vil ha... Får dårlig samvittighet når jeg prøver å dreie det mer inn på det sporet jeg er vant til, fordi det virke som om han foretrekker det med ryggen til og ingen klining.

Er det normalt? Hva skal jeg gjøre? :(

Du trives ikke slik du har det med denne kjæresten, - akkurat så enkelt er det.

Dere har øyensynlig svært ulikt nærhetsbehov.

Hvordan er det med nærhet utenfor sengen? Klemming, kyssing, kosing?

For meg er det i den ene enden av skalaen at man aldri kysser eller har øyekontakt under sex.

- personlig ville jeg ikke trivdes i den settingen du beskriver, men det er bare meg da...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde redigere men er på mobil. Når du skal snakke med han så sier du ikke typ: du gjør ikke... , du ditt... , du datt. Du sier : jeg vil så gjerne, jeg har lyst osv. Da vil han neppe oppfatte det som kritikk. Det du da sier er : jeg er egentlig fornøyd men skal vi ikke utvide litt ( du sier ikke det siste her, men det er det han kommer til å høre)

Men hva hvis han ikke liker det, og bare gjør det for å glede meg? :( Da vil jeg merke det på han, og så forsvinner lysten min uansett...

AnonymBruker
Skrevet

Du trives ikke slik du har det med denne kjæresten, - akkurat så enkelt er det.

Dere har øyensynlig svært ulikt nærhetsbehov.

Hvordan er det med nærhet utenfor sengen? Klemming, kyssing, kosing?

For meg er det i den ene enden av skalaen at man aldri kysser eller har øyekontakt under sex.

- personlig ville jeg ikke trivdes i den settingen du beskriver, men det er bare meg da...

Veldig mye kosing utenfor sengen.

Kanskje han rett og slett ikke synes jeg er så grei å se på?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hæ? :klo:

"Ikke så grei å se på".... hvor i alle dager får du det fra?

AnonymBruker
Skrevet

Men hva hvis han ikke liker det, og bare gjør det for å glede meg? :( Da vil jeg merke det på han, og så forsvinner lysten min uansett...

Men du gjør jo det du gjør nå for å glede han? Hvorfor er det bare han som skal få det som han vil? Man må gi og ta.

Anonymous poster hash: 5e6bf...bc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? :klo:

"Ikke så grei å se på".... hvor i alle dager får du det fra?

Siden alt skal foregå med ryggen til, tenker jeg... Alle posisjoner hvor han ikke ser ansiktet mitt. Også når vi koser.

Sånn har det ikke vært med de før han...

Gjest Lille-pus
Skrevet

Siden alt skal foregå med ryggen til, tenker jeg... Alle posisjoner hvor han ikke ser ansiktet mitt. Også når vi koser.

Sånn har det ikke vært med de før han...

Nei nemlig.

Så hvorfor skulle du da plutselig være mindre pen å se på siden en mann liker best å ha sex i stillinger hvor han tar deg bakfra.

Variasjon er som regel et gode... Det jeg synes er veldig trist med dennen tråden er hvordan du tilsynelatende tar alt som bekreftelser på at du ikke er pen nok.

Det kan være så enkelt som at han tenner max på posisjoner hvor han opplever at han har full kontroll (noe han har ved å ta deg bakfra.

Om dere er veldig ulike i tenningsmønster og preferanser så kan det være en ide å snakke sammen og strekke seg litt... og om ikke det nytter og du fortsetter i den nedadgående spiralen.... så kan et bytte av kjæreste til en som er mer lik deg være en ide.

AnonymBruker
Skrevet

Nei nemlig.

Så hvorfor skulle du da plutselig være mindre pen å se på siden en mann liker best å ha sex i stillinger hvor han tar deg bakfra.

Variasjon er som regel et gode... Det jeg synes er veldig trist med dennen tråden er hvordan du tilsynelatende tar alt som bekreftelser på at du ikke er pen nok.

Det kan være så enkelt som at han tenner max på posisjoner hvor han opplever at han har full kontroll (noe han har ved å ta deg bakfra.

Om dere er veldig ulike i tenningsmønster og preferanser så kan det være en ide å snakke sammen og strekke seg litt... og om ikke det nytter og du fortsetter i den nedadgående spiralen.... så kan et bytte av kjæreste til en som er mer lik deg være en ide.

Jeg skrev:

Altså HAN ikke synes...

Skrevet

Men da vet du jo det da kjære deg, og kan ta en vurdering på hvorvidt du ønsker å fortsette å ha det slik

Skrevet

Tror du han ville kost og klemt deg om han ikke syns du var noe å se på??

AnonymBruker
Skrevet

De du hadde før ville jeg kalt "god sex".

Det du har nå: "dårlig sex".

Det er ikke alle som er gode i senga. Og det blir ikke bedre av at du ikke sier fra.

Anonymous poster hash: 34817...f6a
Skrevet (endret)

Nei nemlig.

Helt enig!

Det er klart han liker deg, ellers hadde han jo ikke vært sammen med deg :hug:

edit. skrivefeil

Endret av lillbilly
Skrevet

Tidligere kjærester: Intens øyekontakt, merker at de elsker å se på meg, en god del misjonær eller meg på topp, intenst og nært, mye 69, de tar mye insh til å slikke, mye klining under sex, stryker meg i håret etterpå. Nåværende kjæreste: Ingen øyekontakt, enten sex i skje eller doggy. Ingen kyssing underveis. Slikker aldri, selv om jeg suger han halvparten av gangene. Mister lysten av det. Føler ikke det er MEG han vil ha... Får dårlig samvittighet når jeg prøver å dreie det mer inn på det sporet jeg er vant til, fordi det virke som om han foretrekker det med ryggen til og ingen klining. Er det normalt? Hva skal jeg gjøre? :(Anonymous poster hash: 475cb...d7c

Det er nok normalt men dere har vel rett og slett bare ulike måter å ha sex på. Jeg for min del hadde ikke orka det i lengden. INGEn øyekontakt, lite variasjon osv.

Skrevet

De du hadde før ville jeg kalt "god sex". Det du har nå: "dårlig sex". Det er ikke alle som er gode i senga. Og det blir ikke bedre av at du ikke sier fra. Anonymous poster hash: 34817...f6a

Enig. Men ikke alle tar det til seg selv om man sier ifra desverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...