Gå til innhold

Sommerklær for bruk på jobb, plus size


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har visst et variert utvalg skjørt og underdeler til bruk på jobb i sommer (og kan ikke forsvare å kjøpe så mye som en kjole til ;)). Men topper mangler!

Er lei av å bruke basis t-skjorter med en jakke over og ønsker meg noen fikse sommertopper i fine farger. Må ha litt erme, og jeg er "barmfager" så rysjer i brystområdet får meg til å se ut som en flodhest.

Noen som har sett noe fint på sin vei på det store internettet?



Anonymous poster hash: 5a655...f17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Får jeg tippe at v-hals er fortrukket fremfor rund hals?

Kan du leve med å stryke litt? Da anbefales silke, gjerne med litt elastan for å få stretch i stoffet.

Hva med noe slikt?

37506380vd_20_e.jpg 37515156it_20_e.jpg

Du sier ikke noe om størrelse så jeg tok utgangspunkt i italiensk str. 44, det er det vi bruker som Medium her i nord.

Om vi ser på årets kolleksjoner, og ikke begrensede opplag som de to ovenfor:

1226_1.jpg St-Martins-03-20-februar-2014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Medium er vel ikke akkurat noen plus size :klo:

http://www.igigi.com/plus-size-separates/plus-size-tops

igigi.com har mye lekkert. Har aldri bestilt noe derfra, så kan ikke komme med noen erfaringer om hverken kundeservice eller kvalitet, men det kan jo være verdt å sjekke ut.

Nei det absolutt ikke pluss size, men tenkte det var best å fortelle hvilke søkekriterier jeg hadde brukt :blush:

- spesielt siden TS ikke gav noen størrelse annet enn å si 'pluss size' i overskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin fasong du hadde funnet Lille-Pus :) Ja v-hals er definitivt mest kledelig for å forminske "fordelene" litt. Må nok enda mer opp i størrelse enn 44 da men det var en nettside jeg ikke hadde sett før så jeg skal kikke litt der.

Igigi hadde jeg glemt av, der var det litt å gå gjennom. Har sett noe av det på Alexis Mote i Oslo og det er fine ting.

Mens jeg nå holder på med å tenke klær... hva i alle dager får de som designer klær for store damer til å legge inn padding i BH i størrelse F og utover? Og ikke bare en sånn tynn lefse for å støtte opp, men flere cm tjukk matte?



Anonymous poster hash: 5a655...f17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...